Followers

maandag 6 januari 2014

DML #72 Create a Tag


Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers! De challenge luidt: Create a tag! Doen jullie gezellig mee? De dames van het team B hebben supervoorbeelden gemaakt en kom dus ook vooral een kijkje nemen! 


Mijn basis is cardstock en ik heb Maja Vintage Autumn gebruikt als designpapier. Ik heb 2 Magnoliastempels gemaskerd en dat is Tilda Rides her bike met een stenenachtergrond uit Sweet Rainbow 2011. Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met mijn copic markers.

Verder heb ik rozenkant en kant gebruikt, 2 vlinders van klei, bedel van een fiets en de ritssluiting. De bloemen komen van Wild Orchid Crafts o.a. De doohickeys zijn van magnolia: Lovely fence en swirl.

Ik wens iedereen een fijne dag en tot de volgende keer!


18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje! Heel vrolijk die kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is stunning Chantal. Love the sweet image and so many gorgeous embellishments.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie tag weer Chantal!! Leuk deze Tilda op de fiets in combi met het "tegelpadje"
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo leuk gedaan Chantal!! Leuk om het zo te maskeren :-). Supergave details ook!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome tag Chantal! Love image, charm and beautiful design.
    Jasmina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig label
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je tag weer wonderschoon!!!.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een prachtige tag en een prachtcombi van de stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,

    Wat is dit een leuke tag die je hebt gemaakt en die stempel is zo lief .
    Jij laat ons altijd van die mooie dingen zien dit is ook weer zo'n prachtige creatie.
    Nog de beste wensen en dat het maar een creatief jaar mag worden.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuk en mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Totally gorgeous tag, Chantal. Your coloring is amazing! Hope you had a wonderful christmas. Wishing you a creative, crafty new year! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende tag is er uit je vingers gekomen Chantal!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige Tag is dit!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooohhh wat schitterend weer zeg. Een hele gezellige, vrolijke en supermooie lentekaart. Past goed bij het weer.....hahahhaha!! Ik kijk mijn ogen in ieder geval weer uit.
    Loefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh wowww echt schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal