Followers

maandag 30 juli 2012

Nautical Scene part 1 & 2...


Hoi allemaal,

Allereerst allemaal hartelijk dank voor jullie lieve reacties op mijn prinsessenkaart! Superlief zeg! Ga er nu maar even lekker voor zitten met een kopje koffie of thee, want dit wordt een wat langer blogbericht met veel foto's. Vandaag wil ik jullie mijn nieuwe "verslaving" graag laten zien... Ik ben helemaal gevallen voor alles wat met maritiem te maken heeft, dus nu ook weer wil ik jullie graag twee van mijn laatste creaties hiervan showen. Ik hoop dat ik jullie hiermee niet verveel hihi.

Afgelopen zaterdag had ik een gezellig freubeldagje met twee van mijn vriendinnen, namelijk Margreet en Saskia. Ik was al een keer richting Veghel gereden en nu kwam Sas dus gezellig naar de kop van de Noord Holland. Margreet had weer alles tiptop verzorgd deze dag en we werden dus heerlijk in de watten gelegd. Dus Margreet, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid. En Sas: het is zeker weer voor herhaling vatbaar hoor en dan komen we weer gezellig naar jou toe hihi. Nog bedankt voor je prachtige cadeautjes die ik van je heb mogen ontvangen! Hieronder even een fotootje van ons drietjes nadat wij ons projectje dus af hadden:


We hebben dus een fotolijstje in de vorm van een boot gepimpt. Deze lijst heb ik gekocht bij Jenine van Hobbyvision die ontzettend gave MDF-spulletjes te koop heeft! Vervolgens heb ik dit lijstje wit geverfd met Aleene's Acrylverf en vervolgens oud gemaakt met Distress inkt pumic stone. Toen heb ik de afdrukjes van Ahoj Tilda en de pelikaan van Magnolia ingekleurd en uitgeknipt. Daarna kon ik me heerlijk uitleven met alle maritieme spulletjes! Ik heb onder andere gebruikt: touw, flesje Tim Holtz met "zand", schelpen, wondgaas, Maritieme onderdelen van Rayer, ook gekocht bij Hobbyvision, houten sterretjes. Sommige schelpen (waaronder het scheermesje) heb ik zelf gezocht op het strand. Het papier achter het raampje is van Maja Design, maar hiervoor in de plaats kan natuurlijk altijd een foto komen. Als laatste heb ik twee bedels van een olielampje en een reddingsboei bevestigd die ik gekocht heb bij stampsscraps.onetoshop.nl.


Hieronder voor de liefhebbers wederom een close-up van Tilda en de pelikaan (die ik als een meeuw gekleurd heb hihihi, maar vond ik toch ff leuker...)



Deelname challenges creatie 1:


Dan wil ik nu graag mijn volgende kaart aan jullie showen. Dit is een zogenoemde frame-easelcard. Ik vond het wel leuk om een framekaart eens te combineren met een easelkaart, om een zgn. Picture in a frame te creëeren. Op de volgende foto die ik van opzij heb gemaakt, kun je hopelijk nog zien dat het middenvierkant wat meer naar binnenligt, waardoor je dus wat meer diepte creëert. 


Ik heb wederom de zeilbootachtergrond gebruikt, want ik ben helemaal verliefd op deze stempel en voor zoveel mogelijkheden bruikbaar. Maar ook de vuurtorens van Magnolia heb ik gebruikt. Ze zijn uit een oudere collectie van Magnolia, maar zo zie je maar dat je leuk kunt blijven combineren met alle stempels. Achter de zeilboot wat wondgaas bevestigd en de tandwielen van Tim Holtz weer gebruikt. Bovenin de flag & cloud van Magnolia en daar weer een leuke bedel van een reddingsboei bevestigd. De pelikaan (wederom als meeuw gekleurd hihihi) heb ik op de voorbrond geplakt met wat schelpjes. 


Op deze foto kun je goed zien dat ik wat scheepspulletjes gebruikt heb, waaronder twee roeispanen, schelpen, bedel van een anker, weer wat tandwielen en een flesje met daarin een landkaartje (papier van Magnolia hiervoor gebruikt). Ook de banner is van Magnolia, dus wel geteld heb ik op één kaart maar liefst 5 stempels gebruikt. Hoe bedoel je combineren? Hihihi.

Als laatste geef ik hieronder een close-up van de bovenkaart waarop ik ook direct de copic markers nummers heb voor de liefhebbers:


Deelname challenges kaart 2

Nou dit was het weer voor vandaag! Ik kom woensdag weer terug met een andere creatie en dit keer voor Stempel-Magie Challenge als gastdesigner. Hopelijk misschien weer tot dan?


37 opmerkingen:

  1. This is AMAZING! Your coloring is just incredible, and I love all the sweet nautical touches. :) Thanks for playing along in the "Anything Goes" challenge over at the Simon Says Stamp challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie creaties zeg !!!
    Ik ben ook dol op die maritieme serie. Ga er binnenkort iets van maken voor op mijn dochters kamer.
    Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Chantal, wat een schitterende creaties! Vind je kaartje erg mooi maar die boot is echt geweldig.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUWWWWW vind het echt TOP!!!!
    Super Chantal!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,

    wat een gave creatie's heb je gemaakt meis! Het lijken wel schilderijtjes, zo mooi! En wat leuk dat jullie een toppiedag hebben gehad!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou heerlijk zo'n freubeldagje, wat fijn dat jullie zo genoten hebben !! En jeetje zeg, wat een topcreaties zeg ! Prachtig !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige creaties, Chantal. Ik vind het maritieme zelf ook helemaal geweldig. Ik weet verders niet wat ik moet zeggen, want het is gewoon prachtig.
    Liefs,, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie..............wat SCHITTEREND gemaakt weer Chantal, echt gaaf!!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwwwwwwwwwwwww wat schitterens allemaal zo mooi gemaakt top hoor Chantal

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw chantal wat suuuuuuuuper gaaf zeg. Wat een hoop leuke spulletjes heb je erbij gebruikt. Erg leuk!!!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een mooie creaties.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige creaties,maar dat wist je al.Een genot om naar te kijken.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze beide geweldig Chantal!!! Helemaal top :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is allemaal weer prachtig wat je laat zien, super zeg!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er beiden prachtig mooi uit Chantal.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ongelooflijk leuke creatie is dit!!!! Helemaal geweldig...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oww wat gaaf zeg, ik baalde erzo van dat ik niet kon komen , moest werken volgende keer ben ik er ook bij hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuk zijn je creaties chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwwwwwwwww schitterend wat een mooie creaties heb je gemaakt.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze SUPERGAAF deze maritieme kaarten daar kun je mij nooit mee vervelen hoor hihi. Hier
    kan ik uren naar kijken naar al de details die je op deze kaarten hebt verwerkt klasse Chantal.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww Chantal,wat een schitterende creaties heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige creaties Chantal, zoveel mooie details, geweldig! Ik kijk mijn ogen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello darling thanks for your comment
    I've not had an email from you
    Email me at kutnkut@tiscali.co.uk
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onwijs mooie creaties heb je gemaakt Chantal!!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Wow you really are so talented ;0) love all your projects so many wonderful details and beautiful colouring ! I adore your boat am lost for words ... Thank you for joining us in the Summer Fun Challenge at Totally Tilda ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This really is a fantastic nautical scene Chantal!! Everything's perfect!!
    Thanks for joining us at Tilda's Town this week with your beautiful creation!! Good luck in the draw!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Stunning card, I love the image and your have coloured her so beautifully. Love the nautical scene and the details.
    Thanks for sharing with us at Tilda's Town Challenge.
    Hugs
    Nancie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ooooh wat ontzettend gaaf gedaan Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. These are absolutely gorgeous Chantal, so many beautiful details to look at and fab designs.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Absolutely fantastic!!!! Wow!!!!

    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, dit is allemaal even mooi zeg. Schitterend!! Heerlijk dat jullie het zo leuk gehad hebben, liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wow totally stunning project, think I'll hang around for a bit and stare at all the details, thanks for joining us at Totally Tilda, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou, nou, ik kijk mijn ogen uit mijn hoofd!!!! Zo ongelofelijk mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Just WOW, WOW, WOW:-)! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow super mooie creaties zeg

    liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. P.S Thanks for joining us at Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal,
    Prachtig gepimpt bootje heb je gemaakt. Supers gekleurd ook! Maar dat kan ook niet anders hé! ;) Bedankt voor meedoen met de Challenge van HobbyVision en succes! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal