Followers

maandag 14 mei 2012

Dutch Magnolia Lovers Challenge #32



Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Het is tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers vanaf nu ben ik daar ook als DT-lid. Ik hoop dat ik jullie mooie kaarten mag laten zien die ik voor deze challengeblog zal gaan maken. Ik heb er veel zin in! Kijk vooral ook op de blog van Dutch Magnolia Lovers wat de andere designers hebben gemaakt met deze opdracht. Er zitten werkelijke bjoeties bij!

De opdracht #32 luidt: Foto-collage & Back in time
Maak een kaart geïnspireerd op deze foto-collage en er moet een Magnoliastempel op zitten van een van de collecties ouder dan één jaar. Probeer bij de kleurenkeuze zo dicht mogelijk erbij te blijven, dus geen andere kleuren erbij. Een van deze kleuren moet duidelijk zichtbaar blijven op de gemaakte creaties: Paars, groen, oranje-geel en bruin of allemaal.


De wedstrijd is bedacht door DT-lid Ula. Ik vond het een hele uitdaging, want zoals jullie weten zijn dit niet mijn standaardkleuren, maar daarentegen vind ik de kaart best mooi geworden.

Het kaartje heb ik gemaakt voor Marja die vorige week jarig was. Zij heeft de kaart ondertussen ook ontvangen, dus kan ik hem nu ook plaatsen.


Gebruikte materialen/used materials:
Paper: Bazzill cardstock, Bo Bunny Garden Girl
Stamp: Magnolia Tilda with Hawaï flower (collection Butterfly 2011), LOTV text stamp
Dies: Magnolia: Swirl, border heart flowers, Nestabilities scalop circle & circle
Punches: Nellie snellen butterflies small
Embellies: Flowers Wild Orchid Craft, ribbon, charm, pearls, spacer, scrappersfloss
Ink: Distress ink Walnut Stain, copic markers (close-up hieronder)


Deelname challenges/Participation challenges:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en kijk uit naar jullie reacties.
I am curious what you all think about this card and I am looking forward to your comments!

21 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Chantal,je kaart is prachtig,maar moet wel even wennen aan de kleuren. Dit ben ik van jou niet zo gewend.Een hele fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaart wel erg vel van kleur maar heel mooi gedaan gewaagd hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastige opdracht lijkt me dat, maar jij hebt er een pracht van een kaart van gemaakt.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!!! Prachtige kleuren zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Super papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Chantal,
    Anders van kleur maar daarom niet minder mooi. Echt iets aparts.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,
    Anders van kleur maar daarom niet minder mooi. Echt iets aparts.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem super geworden Chantal alhoewel ik wel even aan de kleurtjes moet wennen LOL

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die felle kleurtjes Chantal. Het zal wel even wennen geweest zijn voor je, maar zoals gezegd: goed gelukt!
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig en fleurige kaart Chantal.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal
    Wat heb je mooie dingen gemaakt,deze kaart is ook prachtig.
    Liefs Anneke(overenoud)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje Chantal, zeker een moeilijke opdracht maar je kaartje is weer een toppertje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,

    ik vind je kaartje heel vrolijk geworden! Heel leuk met al die kleurtjes!
    Wel een lastige challenge lijkt me.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Chantal, je hebt de kleuren schitterend gebruikt in je kaart.
    Het ziet er weer super uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww .... echt een supermooie kaart Chantal, heftige kleuren, maar je hebt er iets moois van gemaakt !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie kaart voor onze challenge , Chantal !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoihoi

    Helemaal mijn kleurtjes en wat heb je deze mooi gemaakt Super.

    Fijne dag en groetjessss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind m helemaal super meis, precies zoals de foto vol met kleur.
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal,
    Ik ben niet zo van de felle kleuren, maar als je deze kaart ziet dat verandert dat nog wel. Ik vind dat jouw kaart perfect past bij de opdracht. het thema, de kleuren het matched perfect, van mij mag je winnen.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,

    Waar kan ik de stamps van colelctie Butterfly 2011 kopen?

    groetjes ,
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal