Followers

maandag 20 juni 2011

Hello again...!

Dag lieve bloggers,

Zucht... mijn stressweek is voorbij en mijn examens van afgelopen zaterdag achter de rug... Ik had twee rasexamens (honden) om voor deze rassen mogelijk keurmeester te worden. Ik ben geslaagd voor één ras, maar helaas ook gezakt voor één ras... Een gelijke score dus. Gisteren moest ik uiteindelijk ook nog (buiten) keuren op een clubmatch en daar heb ik het erg naar mijn zin gehad.

Al met al dus helemaal geen tijd voor kaartjes, laat staan challenges, gehad... Gisteravond was ik nog te moe, maar vandaag heb ik heel veel zin om weer aan een kaart te beginnen en ik heb zoveel ideeën!

Iedereen bedankt voor alle lieve reacties en voor het duimen (ik hoop dat de vingers niet te blauw zijn geworden ;-) LOL) hi hi.

Ik hoop dus vanavond of morgen een kaartje te posten en ook alle afgelopen kaartjes van jullie allemaal te zien en te bewonderen en een reactie te geven!

Liefs, Chantal

**********************

Hello everybody,

pff... my week of stress is over... and my exams are finished of last Saturday. I had two breed exams (dogs) to become a judge and I passed for one exam and failed for the other one unfortunately... A tie! Yesterday I judged a club show and in the evening I was to tired to make a card. No time for card making or challenges this week, but now I am in the mood and I have a lot of ideas for new cards!

Thank you to you all for all the kind reactions and that you have kept your fingers crossed for me. I hope to post a card tonight or tomorrow and also to see all your nice creations and that I can give some reactions to you!

Love Chantal

3 opmerkingen:

  1. Nou Chantal, proficiat voor het ene examen en wat jammer van de andere. Mag je daar nog een her voor doen.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het ene examen dat je wel gehaald hebt! Wat jammer dat het andere niet gelukt is.

    Veel plezier weer met freubelen dan vandaag!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, jammer dat het ene examen niet is gelukt (heb ik niet hard genoeg geduimt!). Maar natuurlijk weel gefeliciteerd met het examen wat wel is gelukt (welk ras ga je keuren?). En heb je weer lekker kunnen freubelen, je hele hoofd weer leeg geknutseld?
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal