Followers

donderdag 5 mei 2011

Some oldies for you!

Ik wil graag nog even wat "oldies" aan jullie laten zien. Dit zijn persoonlijk de mooiere kaarten die ik de laatste periode heb ik gemaakt en die ik jullie niet wil onthouden!

Van harte geluk gewenst
Deze tentkaart heb ik gemaakt voor vrienden van ons die hun trouwdag vierden. Het is een tentkaart met daarbinnen in een zakje met hartjes-snoepjes.



Paascadeaudoosje
Dit doosje heb ik gemaakt voor Pasen naar een idee van Maartje (Madeco). Ik heb het prachtige Maja-design Fika papier hiervoor gebruikt.


Paaskaart met doosje
Deze kaart heb ik voor mijn buurvrouw gemaakt t.b.v. Pasen. Ook deze kaart naar een idee van Maartje en stond in het Hobbyjournaal 73.



Schaduwboxkaart Magnolia
Deze kaart heb ik gemaakt wederom met Maja Design papier en is een kaart voor een vriendin van mij. Ik heb de werkbeschrijving van internet, maar weet helaas even niet meer van wie... Sorry...



Wel nu, ik ben nu bij met mijn oldies... Ik ga niet alle kaarten van voorheen hierop zetten, maar wilde deze beauties jullie in ieder geval even laten zien. Vanaf nu zal ik daarna alleen nog nieuwe kaarten op mijn blog zetten.

Fijne avond!
Liefs, Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal