Followers

zondag 8 mei 2011

Het is jouw verjaardag!


Goedenavond allemaal (mag het nog net zeggen...),

Ik had jullie vanochtend al beloofd dat ik een kaartje zou plaatsen. Vandaag alle bezoekjes aan moeders weer afgelegd en ze waren allebei helemaal dol op mijn boekkaarten die ik speciaal voor Moederdag had gemaakt.

Volgende week is mijn moeder jarig en dan wil je natuurlijk toch weer met een andere kaart op de proppen komen. Ik heb even een uitstapje naar blauw gemaakt, maar had nu nog wat restjes liggen en de kaart is toch weer deels roze geworden en in vintage-stijl. Ook dit keer heb ik weer gebruik gemaakt van een Magnolia-stempel. Ik ben nog steeds lerende met de copics, en ik vind deze stempels nu eenmaal geweldig!

Gebruikte materialen:
Cardstock bruin/creme
Scrappapier Elines huis
Taartpapiertje
Nestabilities
Vlinderhanger
Roosjes
Distress inkt Vintage photo
Copic ciao markers
Stempel Magnolia
Tekststempel

Ben benieuwd naar jullie reactie en nog een fijne avond/nacht. Tot snel weer!

Liefs, Chantal

9 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt mooi papier en ook heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Gea
    p/s heb er ook weer nieuwe geplaatst;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Prachtige kleuren. En een leuke blog. Ik ben gelijk maar volger geworden.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Chantal!! mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje hoor chantal zal me meteen maar even aan melden als volger van je blog
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal.

    Mooie kaart,en je andere kaarten (vorige )
    zijn ook super leuk.
    Ik ben je volger geworden.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal, prachtig kaartje heb je gemaakt zeg! Supermooi.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig mooi kaartje. Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Chantal. Ik ben gelijk volger bij je geworden.

    Kom ook gerust eens bij mij kijken.

    Groetjes Ineke

    http://inekecreatoins.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje.
    We waren al hobbymaatjes op het Hobbyjournaal.
    Maar bloggen is nog leuker en veel verslavender.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal