Followers

dinsdag 8 januari 2019

Find joy in the ordinary


Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag inspireren met deze mixed media gepimpt fotolijstje. Ik wilde juist de verschillende wijze van creativiteit kwijt in dit lijstje. Ik denk dat dit aardig gelukt is.
 

Mijn basis is een gekocht fotolijstje van hout die ik in zwarte gesso heb gezet. Daarna heb ik alle embellishments erbij gezocht en ook eerst een zwarte gesso laag gegeven. Daarna heb ik alles met mijn gel medium opgeplakt en licht met witte gesso wat high lights aangebracht. De structuur heb ik dit gedaan door softboard van Dutch Doobadoo, maar langs de lijst heb ik met sand en de small powertexballs in combinatie met zwarte gesso ook structuur aangebracht.


Daarna heb ik de prachtige Finnabair Opal Magic paint Green/Gold de eerste laag aangebracht. Omdat alles voornamelijk zwart was, werd alleen de kleur goud belicht. Daarna heb ik met de Finnabair Metallic Dark Velvet de paarse kleur aanbracht met een kwast en wat highilights met de metallic Gold Rush. Daarna heb ik met Glossy accents en goud glitter hier en daar wat glitter aangebracht en dit zit ook onder de glazen cabuchons.

Met de Goosa was heb ik daarna alle embellishments een steampunk uiterlijk gegeven.

De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.
    remove background

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Chantal
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vind ik dit gaaf zeg ! Ziet er super uit.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg ! Mooie onderdelen gebruikt en de kleur is prachtig.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal