Followers

zondag 17 september 2017

Ribbon Girl UAI Challenge


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Girl! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize 2 Christmas Mini Packs of 6x6 Paper of the winners choice from The Ribbon Girl

Dan nu over naar mijn kaart. Ik heb het nieuwe designpapier van Maja Design - Denim & Friends gebruikt. Het vintageplaatje is van Syta van Gelderen. Een echt "ouderwets" vintage kaartje dat ik weer dus eens gemaakt heb. Blijft ook altijd geweldig om te doen.

De volgende onderstaande materialen gebruikt van de The Ribbon Girl




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Chantal. En bedankt voor de tip voor de challenge. Ik maakte veel kerstkaarten deze week en allemaal met een plaatje. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve en mooie kaart!! Chantal :-D
    Echt een bjoetie!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal