Followers

vrijdag 1 september 2017

My father's 70th birthday


Goedemorgen allemaal!

Het is een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar helaas komt dit door persoonlijke omstandigheden, maar nu hoop ik jullie blij te maken met een tasje die ik voor mijn vader gemaakt heb. Hij is 70 geworden en heb dit tasje voor hem gemaakt waarin ik het cadeau heb gestopt. Het patroon is een ouder patroon van Sandra's Scrapshop. #31 template Bag


Natuurlijk wil ik jullie mijn uitwerking laten zien. Het patroon heb ik helemaal aangehouden, zoals Sandra het heeft ontworpen. Ik heb hem alleen vergroot naar 120% om hem even wat groter te maken, zodat het cadeau erin past.


Nadat ik alles gesneden had met mijn Silouette Cameo heb ik het tasje in elkaar gezet. Het designpapier is van Maja Design - Denim & Friends. Het plaatje is van Syta van Gelderen.


Omdat het voor een man is, heb ik verder heel rustig gehouden, maar toch konden wat bloemen en wat bronsen embellies niet ontbreken. De lijst met materialen heb ik hieronder vermeld en komen voornamelijk bij The Ribbon Girl vandaan. 


Als je nieuwsgierig geworden bent naar het patroon om het ook eens zelf te maken, dan zou ik dus zeker even kijkje nemen op Sandra's Scrapshop Via de link van Sandra's Scrapshop kom je direct terecht bij de template om te bestellen.


De volgende onderstaande materialen gebruikt van de The Ribbon Girl

1 opmerking:

  1. Erg mooi en ook heel creatief om het tasje te vergroten voor je kadootje.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal