Followers

dinsdag 27 juni 2017

Shabby Chic flower card

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een shabby chic kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn DT-maatje Karin. Ze was onlangs jarig en ze heeft de kaart ontvangen en daarom kan ik hem nu laten zien.

Het papier is van Pion Design - Scent of Lavender. Wat een prachtig paars papier is dat toch en de lijn is bij mij dan ook bijna op. Verder heb ik op vellum vlinder en bladerenstempels gebruikt in combinatie met versamark en witte embossingpoeder. Dit heb ik verhit en daarna uitgeknipt.

Toen kon het decoreren beginnen met natuurlijk veel bloemen, kant, raffia en sisal. Het geheel met parels en sparkle parels afgemaakt. Als laatste heb ik met witte acrylverf spetters aangebracht.

Hieronder kun je alle materialen vinden die ik gebruik heb en alles is te koop bij  The Ribbon Girl



Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal