Followers

zondag 21 mei 2017

Ribbon Girl Anything goes with an image!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Girl! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: a prize from Marianne Designs

Het papier is van Pion Design en ik heb weer eens een easelkaart gemaakt in een shabby chic vintage style. Heerlijk romantisch. Het geheel heb ik afgemaakt met bloemen, kant en lint. Het plaatje is van Syta van Gelderen en vond ik er perfect bijpassen. 


Vervolgens heb ik alle onderstaande materialen gebruikt van de The Ribbon Girl

3 opmerkingen:

  1. Hi Chantal, this is gorgeous. Love the papers and image and especially love the lacy border.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super mooi kaartje Chantal ... Een easelkaartje blijft prachtig. Super mooi DP en de strik ja... dat is een echte blikvanger ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal