Followers

vrijdag 18 november 2016

WLVC #79 Vintage Christmas with children!


Hoi allemaal,

Vandaag start er weer een Kerstchallenge We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Kerst + kinderen. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan onderstaande mooie prijs winnen van AnMa Creatief.


 

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Maja Design - I Wish gebruikt en het plaatje is van Marianne Design. Verder heb ik jute, wondgaas, bloemen en ribbelkarton gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

3 opmerkingen:

  1. Het is er weer één om lang naar te kijken. Prachtige laagjes, stansen, papier en details! Een lust voor het oog!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Het is weer een beauty Chantal heel veel mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal
    Je kaart is schitterend en geeft zeker inspiratie voor deze leuke challenge.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal