Followers

donderdag 30 juni 2016

Welcome home!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik als voorbeeldkaart heb gemaakt voor een zogenoemde verrassingsvlop. Leden van de club van de Cutie Kaarten Vitrine Club hebben zich opgegeven hiervoor en ze weten niet wanneer zij een verrassingsvlop ontvangen. Ze moeten dan met dezelfde spulletjes ook een kaart maken en alleen het plaatje of afdrukje wordt dan anders. Zo leuk om te zien dat er dan zulke andere kaarten uitkomen met hetzelfde pakketje.

Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige Maja Design - Vintage Summer papier. Verder heb ik ribbelkarton als basis gebruikt. De blaadjes stansen zijn van Magnolia Doohickey. Het plaatje is van Syta van Gelderen.

Verder lekker veel bloemen, een vogelkootje, sleutel en kleivlindertjes en mijn kaart is gereed. De kaart heb ik gemaakt voor mijn buurvrouw haar ouders die verhuisd zijn.

Ik wens iedereen nog een fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en ja, ik vind ook die verrassings-envelop een geweldig leuke uitdaging elke keer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartje Chantal. Heel leuk met het ribbelkarton, prachtig opgebouwd en de bloemetjes staan er fleurig bij ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal