Followers

zondag 3 april 2016

WLVC #66 Bingo!!


Hoi allemaal,

Vandaag start er weer een reguliere en nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Bingo!. Zorg ervoor dat je minimaal een horizontale, verticale of diagonale lijn qua spulletjes terug laat komen op je kaart! Alles mag natuurlijk ook. Ik heb zelf gekozen voor de lijn tekst, jute, metalen accessoire. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Gerda's Hobbyshop en betreft een prachtige waardeboon van € 12,50 vrij te besteden in hun (web)shop.

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Fab Scraps gebruikt en het plaatje is van Syta van Gelderen. 

Verder heb ik het lekkker stoer gehouden door wondgaas (eerst gekleurd met distress inkt) te gebruiken, visnet, tags van Tim Holtz en jute touw. Hahahah geen bloemetje aan te pas dit keer.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

3 opmerkingen:

  1. Een stoere kaart ,Chantal !!
    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Wauw die is gaaf zeg ! Helemaal vintage en zonder bloemen die is echt super stoer met de jute en het visnet
    helemaal top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat maak jij mooie kaarten Chantal,echt heel erg gaaf!!!!Ik ga je ook zeker volgen in blogland,en ook op pinterest want ik wil graag nog meer van je mooie creatie`s bekijken.Groetjes en fijn weekend!!Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal