Followers

donderdag 10 maart 2016

Spring is in the air!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens een voorjaarskaartje en hoe mooi is het dan dat het weer ook nu prima meewerkt! De zon schijnt hier al volop!.

Voor deze kaart heb ik het prachtige designpapier van Maja Design Vintage Sprin gebruikt. Het plaatje is een een vintageplaatje van Joy Crafts. De muursteentjes zijn van Dutch Doobadoo en de vlinders van Craft Emotions.

Verder heb ik wat bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts gebruikt en wat rozenblaadjes, sizal en jutetouw voor de strikken. Het kreukellint heb ik zelf op kleur gebracht met distressinkt om de juiste kleur geel te krijgen. De stans eracht is de vogelkooi van Tim Holtz. De eitjes zijn ooit gekocht bij Xenos en door midden geknipt, zodat ze plat op de kaart komen.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en wens iedereen nog een fijne zonnige donderdag toe!


7 opmerkingen:

  1. Wow.... deze is ook gaaf zo Chantal.
    Leuk met de bloemen op iedere hoek.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Wat een prachtig Lente kaartje !
    Super mooie details heerlijk om naar te kijken .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een prachtige kaart Chantal!!! :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi lentekaartje Chantal ! Zo zonnig dan krijg je zo zin in de lente.
    Prachtig is de strik en echt heel mooi op kleur gebracht !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Chantal, mooie accenten, prachtige kleuren en bloemen, het plaatje is ook al zo vrolijk met de meisjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Karte ist wunderschön geworden, gefällt mir sehr.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chantal ,

    wat een geweldige kaart is dat!
    hele fijne dag toegewenst.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal