Followers

zaterdag 10 oktober 2015

TFM #103 Autumn /Fall colours


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een herfstig kaartje laten zien, want bij Time for Magnolia Challenge start onze nieuwe challenge en deze keer luidt het thema Herfstkleuren! Nou dat is volgens mij wel gelukt hahahahaah. Komen jullie gezellig een kijkje nemen op het blog van Time for Magnolia Challenge om te zien wat de andere dames voor moois gemaakt hebben? We zouden het ook fantastisch vinden als je meedoet aan onze challenge.


Mijn basis bestaat uit een GoKreate mal en het papier is van Maja Design Walking in the Forest in combinatie met Maja Design Skogspromenad. Daarnaast ben ik met de Doohickey Kit nummer 7 (Herfst) aan de slag gegaan. De zonnebloemen, paddenstoelen, bladswirl en herfstblaadjes komen allemaal uit de kit. Ze hebben ook een mooie spinnenweb, maar ik heb die van Memory Box gebruikt.

Tilda picking Carrot uit de Magnolia Sakura Collectie 2015 heb ik ingekleurd met mijn copic markers en heb weer eens mijn plooitjes geoefend. Ook vond ik het wel mooi om haar een warme rode haarkleur te geven wat ook past bij de herfst.

Verder heb ik wat besjes, pompoentjes, bloemen en raffia gebruikt op deze kaart om het af te maken.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden en wens iedereen nog een fijne zaterdag! Ik ga vandaag Weimaraners keuren, dus zal het erg druk hebben.


1 opmerking:

  1. Prachtige herfstkaart Chantal en zo rijk voorzien van de mooiste bloementoeven. Heel fraaie kleuren. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal