Followers

vrijdag 1 mei 2015

TFM Christmas Challenge #90 Non-traditional colours!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag weer een kerstkaart laten zien, want vandaag is onze nieuwe kerstchallenge bij Time for Magnolia Challenge gestart met dit keer als thema Kerst in niet-traditionale kleuren. 


Doen jullie gezellig mee met onze kerstchallenge? Kom vooral een kijkje nemen op ons blog van TFM wat de andere dames van Team Tilda gemaakt hebben en laat je inspireren!

Ik heb als kleur bruin gekozen en heb ook getracht mijn kaart helemaal in de sepiakleuren te houden, inclusief het afdrukje van Tilda. Deze heb ik alleen maar gekleurd met de kleurnummer E40, 41, 42,43, 44, 47 en 49. Vervolgens heb ik de Merry Christmas tekststempel van Magnolia erachter gestempeld met Memento. Met distress inkt Antique Linen en Vintage photo heb ik deze donkerder gemaakt.


Het designpapier is van Maja Design - It's Christmas Time. Verder heb ik jute van Kimya Verpakkingen gebruikt, sterrenborder van Memory Box en Tim Holtz, arrenslee en kaarsen van Noor! en het blaadjesstans van Magnolia Doohickey gebruikt. Bloemen en denneappels maken de kaart verder compleet.

Ik wens jullie nog een fijne dag en kom vooral morgen ook een kijkje nemen, want dan laat ik weer een Magnoliakaartje zien!


6 opmerkingen:

  1. Geen traditionele kleur maar super, super mooi zo.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH,Chantal wat is je kaart weer super mooi.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Chantal, mooi waren die magnoliaatjes altijd, super van je dat je ze nu weer gebruikt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zoooo mooi Chantal!!! :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer Chantal!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal