Followers

zaterdag 21 maart 2015

TFM #86 Spring is in the air!


Goedemorgen allemaal,

Jaaaaaaaaaaaaaa het is officieel lente vandaag!!!! En daarom wil ik jullie graag dit Magnolia easelkaartje laten zien die ik speciaal gemaakt heb voor de nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge die zojuist gestart is. De challenge luidt: Lente is in aantocht! Nou dat moet toch overduidelijk zijn op deze kaart of niet? Kom vooral een kijkje nemen op ons blog van Time for Magnolia Challenge om te zien wat de andere dames hebben gemaakt met dit thema en doe gezellig mee aan onze challenge! 



De basis is een Go Kreate mal en het designpapier is van Inkido. Verder heb ik drie stempels van Magnolia gemaskerd uit verschillende series. Ook ben ik met mijn copic markers weer in de weer geweest om zelf wolken te maken. Helaas is de foto wat minder gelukt, maar als je goed kijkt, zie je dit op mijn kaart.


Verder heb ik wat kippengaas van Dutch Doobadoo, eitjes (Xenos), bloemen uit eigen voorraad, lint en de nieuwe snijmallen van Magnolia Doohickey volume 4 gebruikt (blad en vlinder). De tekst heb ik gevonden op internet en zelf met Word ontworpen en uitgeprint.

Ik hoop dat ik hiermee de lente mooi heb ingeluid en jullie heb mogen inspireren om mee te doen aan onze challenge! Een fijne dag vandaag en tot de volgende kaart!


7 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal