Followers

zondag 25 januari 2015

Vintage love


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een valentijnskaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn ouders die afgelopen week 41 jaar getrouwd waren. Ik heb hiervoor de nieuwste You are my Valentine Tilda uit de Lovely Duo Collectie Magnolia gebruikt. 

Het papier is ook van Magnolia en is van een oudere lijn, maar vond ik een mooie vintage uitstraling geven. De LOVE tekst is van de Doohickey kit volume 3. Zie je ook de 2 harten uit het "zakje" steken? Bloemen, houten embellies, lint en rood parellint maken mijn kaartje verder af. Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers en op de vleugels heb ik Stickles Stardust gedaan.


Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!


6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je voor je ouders gemaakt Chantal! Prachtig hoor, mooie kleuren, leuke details, de liefde voor elkaar en die van jou voor hun zie je er helemaal in terug! Meestal probeer ik één keer in de week een blogronde te doen en kijk ik vaak even terug of ik wat gemist heb ik de week die er tussen zit en bij jou is dat het geval....mooie creaties Chantal!! Maar dat is bij jou altijd zo! Ze zijn altijd het bewonderen meer dan waard!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,
    Wat een lieverd ,dit schattige kaartje, ook nog gefeliciteerd met de huwelijksdag van je ouders.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, wat een schatje en een beauty, en natuurlijk nog van harte!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n lieve stempel en helemaal passend voor de gelegenheid. Super knap gekleurd en de kaart afgewerkt. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Chantal daar zullen je ouders wel blij mee zijn. fijne middag,liefs Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal