Followers

zondag 26 oktober 2014

Scrapberry's - Shabby Chic


Hoi allemaal,

Dit keer eens een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn whahahahahah. Ik wil ik graag het merk Scrapberry's bij jullie onder de aandacht brengen. Astrid van Creashop Duymelot verkoopt dit ook in haar (web)winkel en is een prachtig merk stempels, designpapier en embellies voor een zeer goed betaalde prijs! Ik heb het lieverdje Little sister ingekleurd met distress reïnkers en pads. Het designpapier wat ik gebruikt heb, is ook van Scrapberry's en wel de grijze variant GreyGrey 2 en Grey 3. Ik heb zelf een vleugje lila aan de kaart toegevoegd voor een shabby uiterlijk.




Verder heb ik een aantal Magnolia doohickeys gebruikt, zoals de bladeren, bloemen en de hartentag. Ook de doohickeys zijn te koop bij Astrid. Mochten ze niet in de webwinkel staan, kun je Astrid altijd even mailen. Verder heb ik kant en lint uit eigen voorraad gebruikt en wondgaas, papieren doilys en natuurlijk bloemen.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en wens iedereen nog een fijne zondag!

Lieve groetjes, Chantal

5 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, Chantal! Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww dit is ook weer een plaatje Chantal. Wat een lief stempeltje heb je gebruikt en prachtige materialen.

    Fijne dag
    Lieve groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is een super mooie !!!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw prachtig chantal dit grijs met lila mooi stempeltje en mooie details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Scrapberry stemepels zijn ontzettend leuk hè?! Ik heb er hier ook één klaar liggen om in te kleuren.
    Je kaart is weer zoals altijd, geweldig!!! Supermooi met al die bloemen en andere details. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal