Followers

zondag 4 mei 2014

Clean and simple at Duymelot Design Team blog!


Goedemorgen allemaal,

Deze week is bij Duymelot een nieuwe wedstrijd van start gegaan en dat is Clean and Simple.... Voor mij best een hele uitdaging, aangezien mijn kaarten alles behalve clean and simple zijn whahahaha. Bij mij is het vaak heel vol en dan opeens toch heel clean en leeg werken.... Maar toch hoop ik dat ik hiermee aan de wedstrijd voldaan heb.

Ik ben dus ook best snel klaar met uitleggen van mijn kaart, want het is een basiskaart van wit cardstock en de voorkant heb ik ge-embost met een Docraft embossingfolder vlinders. Ik heb sneaky Tilda uit de laatste Animal of the year collectie Magnolia en haar heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Een lintje en een brad maken de kaart vervolgens af.

Kom vooral op het blog kijken wat de andere dames voor CAS-kaartjes hebben gemaakt en doe gezellig met de challenge!


11 opmerkingen:

  1. evengoed een superlief kaartje hoor chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, wat een scheetje ! heel erg mooi en leuk gemaakt ! geslaagd !
    ik ben fan !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe kaart, zelfs zo zijn de Magnolia afdrukjes geweldig
    Gr An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief!!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG Chantal dit is GEWELDIG!!!! Gewoonweg Genieten met een hoofdletter G!! Net als je kleurwerk.....zucht, zooooo mooi!
    Ik zie al een tijdje van die supermooie CAS kaarten langskomen en langzaam begint het te kriebelen bij mij.....hahahah. Dus wie weet binnenkort.....
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Chantal, heel CAS.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo....dat is even heel wat anders dan dat ik van je gewend ben. Maar hij is prachtig meis, super!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal, dit met idd. wel heel moeilijk voor jou zijn geweest! Hihi
    Maar wat een beauty! Heel erg mooi gemaakt meis! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een hele uitdaging voor jou, ik snap dat helemaal, maar het is je heel goed afgegaan.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie rustige kaart heb je gemaakt,maar ik zie liever de wat drukkere kaarten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal