Followers

zondag 20 april 2014

Vintage Happy Easter!


Goedemorgen allemaal

Fijne Pasen allemaal!!! En hoe toepasselijk is Pasen vandaag met deze vintage kaart... Ik wilde graag mijn ouders en schoonouders iets geven met Pasen en deze vintage kaart hebben mijn ouders dus ontvangen. Wat ik aan mijn schoonouders heb gegeven komt later nog op mijn blog hihihi.

Het papier dat ik gebruikt heb, is van Pion - A Day in May en ik heb daar bijna alle mogelijke onderdelen van benut, zoals de kleine tags linksonder, maar ook de grote labels rechtsboven. Ook de schone dame is een stuk uit het papier van Pion. Zelfs de vlinders komen uit het papier en dat is ook zo fijn aan o.a. Pion dat ze aan alles denken dat je direct op je kaart kunt gebruiken als geheel.

Ook heb ik veel snijmallen gebruikt: Memory box muzieknoten, Magnolia doohickey lace border, Marianne Design blaadjes en snijmal boven de afbeelding is ook van Marianne Design.

Het geheel heb ik afgemaakt met kant, eitjes (uiteraard LOL) en een hart met engeltje en let eens op die leuke ritssluiting en parellint! Ook kunnen de bloemen natuurlijk niet vergeten worden.

Hieronder nog even wat close-ups:



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en wens iedereen nog een gezellige Pasen toe met mooi weer! 


15 opmerkingen:

  1. Wauw! Chantal wat een prachtige kaart! En wat is er veel op te zien! Hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar om alles zo mooi op je kaarten te plaatsen. Ik zou plaats te kort hebben, hihi. Echt een beauty hoor! Fijne dag vandaag, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, schitterend Chantal! Wat een fantastische creatie, het papier is echt ontzettend mooi en wat heb je dit toch mooi gemaakt, ik zit hier echt van te genieten, er is zoveel te zien, zoveel mooie bloemen en die ritssluiting, opengekruld, prachtig meis.
    Fijne Paaszondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart,prachtig dat papier,eigelik is alles weer wonderschoon.
    Je ouders zullen er heel blij mee zijn !!!!
    IK ben benieuwd wat je voor je schoonouders heb gemaakt.
    Ook voor jou en je gezin gezellige paasdagen.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk mijn ogen uit, wat een plaatje Chantal er is zo veel moois op te zien

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een beauty, geweldig mooi, fijne paasdagen, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Chantal.Mooi geheel.Daar zullen je ouders wel blij mee zijn.Jullie ook fijne Pasen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Chantal!!! Er is weer zoveel moois op te zien.
    Ik vind 'm helemaal superssssss!!!
    Fijne paasdagen nog!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Chantal. Echt een plaatje.

    groetjes en fijne paasdagen,
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow this is stunning. You make such beautiful cards or should I say works of art love looking at your blog .xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een kunstwerkje Chantal, zoveel mooie details!
    Fijne dag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Wat is ie gaaaaaaf!
    Een prachtig geheel en wat mooi afgewerkt weer!
    Fijne dag nog!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tis een BJOETIE!! Wat heb je dat toch supermooi gedaan net als je parfumfles creatie van hieronder. Ik blijf ernaar kijken en scrollen. GEWELDIG Chantal!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vintagekaart! Gewoon alles zit perfect op z'n plaats! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal