Followers

zaterdag 29 juni 2013

TFM #21 Use at least 2 Magnolia stamps - Have a sunny day!

(click to enlarge image)

Goedemorgen allemaal!

Het is al weer eventjes geleden hahaha dat ik een kaart geplaatst heb, maar ik kan jullie nu al zeggen... er zullen er een aantal hierna snel volgen, dus houd mijn blog in de gaten! Voordat ik wat meer over mijn kaartje ga vertellen, wil ik jullie even wat toelichten over Bloglovin. Ik heb daar veel vragen over gehad.

Zoals wellicht velen van jullie zullen weten, gaat Google Reader vedwijnen per 1 juli a.s. Deze reader kon je gebruiken om je blogberichten te beheren van de blogs die je volgt. Alles in één oogopslag in één programma... Maar helaas... dat is niet meer. Er zijn verschillende andere programma's die dit ook aanbieden, maar ik merk dat Bloglovin veel gebruikt wordt door andere bloggers (nationaal en internationaal) dat ik ook bloglovin heb genomen. Als je gaat naar www.bloglovin.com kun je daar heel gemakkelijk jezelf aanmelden en nadat je je eigen blog geclaimt hebt (moet je wel eenmalig eerst een blogberichtje aanmaken, maar dat lees je allemaal vanzelf), kun je je bloggegevens van Google Reader in één keer importeren in Bloglovin. Vanaf dat moment kun je dus gewoon alle blogs blijven volgen op één pagina, zoals je wellicht ook via Reader deed. 

Je kan vervolgens de blogs die je leuk vindt nog steeds volgen door op de welbekende blauwe "volgen" knop te drukken op de blogs. Echter, ik raad je ook aan dat als er een Bloglovin knop op de blog staat, daar voortaan ook op te klikken (dus 2 plekken klikken). Je volgt dan dat blog voortaan ook via Bloglovin. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar heb je vragen: stel ze gerust hoor!


Maar nu over naar mijn kaartje! Deze zomerse kaart heb ik gemaakt voor Time for Magnolia Challenge waar vandaag de laatste reguliere challenge voor de zomervakantie start. De opdracht luidt: gebruik minimaal 2 Magnolia stempels (tekststempels niet inbegrepen). Kom vooral eens een kijkje nemen op ons blog naar wat de DT-dames gemaakt hebben en doe inspiratie op om gezellig mee te doen!

(click to enlarge)

Ik heb Waterlily Tilda (Summer Memories 2012) gemaskerd met een hele oude achtergrondstempel Sea Background (Spring & Summer 2008). Ik vond het zo mooi om haar in een groter water te zetten dan dat ze op de eigen stempel al deed. Ik heb de wolkenachtergrond met de airbrush gedaan. Het prachtige papier is van Pion - Vintage Spring en ik heb mijn favoriete Go Kreate Mal gebruikt. 



Gebruikte materialen:
Stempels: Waterlily Tilda, Sea background en tekststempel Have a Sunny day - Magnolia
Papier: Pion - Vintage spring
Dies: Nestabilitie Flourish oval, Cheery lynn butterflies, Magnolia Leaf, Magnolia Hellebores, Memory Box leafs
Embellies: Live & Love Craft flowers, Wild Orchid Craft flowers, kleihartje (LLC), kreukellint (LLC), kant uit eigen voorraad, doily, parellint, bedeltje met slippers (Stampsscraps), wondgaas
Inkt: copic markers


Gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Jurk: BG93, 72, N2, 0, BG70
Heuvels: YG95,93,63,91,61
Water: B01,00,000,0000
Waterlelie: R83,81
Lucht: B00

Deelname challenges:
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Ik ben op dit moment heerlijk een workshop aan het volgen bij Sandra's scrapsels samen met mijn DT-maatjes van Magnoliaclub en Cutie Kaarten Vitrine. Ik heb hier zo'n zin in! Ik zal snel showen wat we daar gemaakt hebben!


20 opmerkingen:

  1. wauwww Chantal wat een mooie kaart
    je hebt er weer een klein kunstwerkje van gemaakt

    fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Chantal zoals gewoonlijk en bedankt voor de uitleg.
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt Chantal!! Echt supers deze combi van stempels.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal wat een schitterende kaart, mooie kleuren en al die prachtige decoraties op je kaart!
    het is een plaatje!!

    groetjes en een fijn weekend,
    monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat een plaatje van een kaart weer!
    Echt prachtig! Ik ben erg inspiratieloos maar dat zul je al wel gemerkt hebben. Ik hoop dat het nog goed met me komt, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal
    Wauw een prachtige kaart, hele mooie kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een topper van een kaart Chantal
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card I love how it look this couple of stamps masked. Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppertje Chantal, wat mooi gemaskerd en super mooi uitgevoerd.Fijne avond en bedankt voor alles vandaag. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is ie weer gaaf Chantal, schitterend!


    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow !!! Gorgeous, stunning, wonderful. You coloured Tilda perfect and all around gives a super feeling !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dit is ook weer een plaatje Chantal!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What beautiful card! Love your gorgeous coloring and lovely details. Thank you so much for joining us at Stamp and Create with Magnolia. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Chantal!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt Chantal! Het ziet er weer supermooi uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow this is just Stunning! Love the Awesome Scene and all your amazing Embellishments! Thanks for joining us at Deep Ocean!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous!!! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! It's absolutely stunning!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful card!! Your coloring is lovely. Thanks for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Summer Fun Challenge. We will have a new challenge on Friday morning. We hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com 15% off store wide sale through Sunday, July 7th
    Stamp and Create with Magnolia Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal