Followers

zaterdag 6 april 2013

Time for Magnolia challenge #09

(klik op foto voor groter beeld)

Goedemorgen allemaal!

Vandaag heb ik een drukke, maar zeker gezellige dag! Vandaag is nl. onze 3e clubdag van de Magnoliaclub al weer! Ik heb er zo'n zin in om iedereen weer live te zien! Maar ook wil wil ik jullie graag weer een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor onze nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge die vandaag van start gaat. Komen jullie ook gezellig een kijkje nemen naar de schitterende creaties die de andere dames van Team Tilda gemaakt hebben? Het zijn zeker bjoeties! 



Challenge #09: 
Label of gebruik labels op je kaart/creatie + Magnoliastempel

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Tilda's Town. Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM challenge.


Dan wil ik uiteraard jullie ook wat meer vertellen over de spulletjes op mijn kaart natuurlijk! Ik heb een Go Kreate mal XXL gebruikt (Frilly10) als basis voor mijn kaart. Het designpapier is van Pion - Studio of Memories. Ik heb Tilda with Wrapped Heart uit de Sweet Crazy Love collectie gebruikt en haar ingekleurd met mijn copic markers. De nummers kun je straks hieronder lezen. 

Mijn verder gebuikte materialen zijn:
Stempel: Tilda with Wrapped Heart - Sweet Crazy Love, tekst Magnolia
Papier: Pion - Studio of memories (ook de vlinders hiervan)
Snijmallen: Nestabilities oval en scalop oval, Nestabilitie Flourish oval, Memory Box heartborder, Magnolia sleutels, Magnolia label
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft, wondgaas, kralenlint, kant, parels, bedel made with love
Inkt: distress inkt Vintage photo en copic markers.


Mijn gebruikte copic nummers
Huid: E02,01,00,000,RV21
Haar: E35,34,53,51,50
Creme: E43, 42,41,40
Paars/roze: E70,E04,V93, 95
Achtergrond: E40,41,42

Deelname challenges:

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend en voor de dames/hobbymaatjes die naar de Art Specially gaan... veel plezier!!


18 opmerkingen:

  1. wow prachtig gemaakt weer zeg

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, wat een prachtige kaart zeg! Hele mooie kleuren ook! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    Hoop dat jullie een gezellig clubdag hebben.
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Chantal.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Chantal, zooo mooi weer!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje.
    En wat een lieve stempeltje.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi kaartje Chantal
    Was weer gezellig vandaag

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Keigaaf gedaan Chantal
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh ik vind hem écht zoooooo mooi, prachtige kleurtjes, geweldig mooi stempeltje, super!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppertje Chantal, wat heb je een prachtige creatie ervan gemaakt. super!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so beautiful. I just love it.
    Thanks for joining us at Tilda's Town.

    Gro :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig kaartje meis. De clubdag was weer super!!
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal, this is just stunning! I adore the colours you chose and your card is just perfect! Thank you so much for sharing it with Midweek Magnolias :o) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, this is gorgeous! Thanks for joining us at Tilda's Town! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a stunning card. Love the text added to the tags and the Spellbinders Floral oval dies are one of my favourites.
    Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal