Followers

maandag 1 april 2013

Gastdesigner bij LHOSM & workshops Moeders Hobbypaleis


Goedemorgen allemaal op deze 2e Paasdag!

Gisteren niet teveel eieren gegeten hoop ik? Ik heb het lekker rustig aan gedaan en bijgekomen van de griep. Ik ben nog steeds wat kortademig maar verder weer helemaal back in business! 

Vandaag wil ik jullie graag nog een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn eerste gastoptreden bij Lovely Hänglär or Sweet Magnolia Challenge. De opdracht luidt: Butterflies or things that flutter.


Ik heb dit kaartje ook gemaakt voor de sketchwedstrijd bij de Cutie Kaarten Vitrine waarvoor ik dit keer zelf de sketch heb gemaakt. 

Mijn gebruikte materialen zijn:
Magnolia - Hello little Butterfly
Papier: Bildmalarna
Snijmallen: Magnolia Christmas Lace, Strikje Magnolia, Cheery Lynn Ankara Doily
Diversen: lint uit eigen voorraad, parels, bloemen Wild Orchid Craft
Inkt: distress inkt vintage photo, copic markers


Huid: E02,01,00,000,RV21
Haar: E35,34,53,51,50
Roze: T2, R85,83,81
Groen/blauw: W1,BG72, 32, 70
Vlinder: Y21, R81
Achtergrond: BG10,000,0000
Grond: W4,2,0


Ik ben zelf vandaag een workshop aan het geven bij Moeders Hobbypaleis in Santpoort. Heb je nog geen plannen en heb je zin om met snijmallen en Panpastels aan het werk te gaan, kom dan gezellig langs!

Naast de workshop van mij, verzorgt ook Marga van Angeren een workshop in 3d + snijmallen en Marjan van de Wiel en Jannie van der Zwan verzorgen demonstraties. Het adres is:

Moeders Hobbypaleis
Hagelingerweg 7
2071 CA  SANTPOORT-NOORD
Telefoon: 023-5377509

Ik wens jullie allemaal een fijne 2e Paasdag en tot de volgende post!


20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    fijne dag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Chantal! Jij ook een fijne dag vandaag en succes met het geven van de workshop.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje.
    Succes bij je workshop.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve en mooie kaart Chantal!! Ziet er weer tip top uit! Fijne 2e Paasdag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Chantal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Kaart chantal en erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lieve kaart.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Chantal.
    Echt super lief.
    Maak er verder een fijne dag van.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,lief afdrukje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een fijne Tweede Paasdag, Chantal.
    En ik denk dat het goed met je workshop gaat vandaag.
    Jouw kaart is ook heel mooi weer in deze kleuren en mooie en fijne details.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een geweldige kaart Chantal, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. TOPPIE weer hóór !!!!!!

    Leuke dag gehad ???

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een schatje Chantal,
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf kaartje Chantal!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, keigaaf meis, hartelijk gefeliciteerd met je GDT schap, zeer welverdiend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had hem al op clubs gezien maar het is echt een plaatje. Ik bekijk hem graag nog een keer hihi Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal