Followers

woensdag 13 maart 2013

CCWS #64 - Little Tilda



Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien dat ik speciaal gemaakt heb voor Christmas Challenges with Sketches (CCWS) waar we bij challenge #64 zijn aangekomen. Dit keer heeft mijn DT-collega Diana de prachtige sketch gemaakt.

Today I would like to show you a Christmas card specially made for our Christmas Challenge with Sketches (CCWS) and this is challenge #64. This time my DT-colleague Diana has made this lovely sketch.


Onze sponsor voor deze challenge is Scrap it & Wrap it en zij zullen een prachtige prijs weggeven aan de winnaar. Dus doe gezellig mee om bij te blijven met de kerstkaarten voor het eind van het jaar!

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Maja design - Winter
Magnolia Little Tilda - Little Christmas collection 2012
Doily sneeuwster (cricut, met dank aan mijn vriendin Marga!), Memory box frosty swirl, labeltjes
Bloemen Wild Orchid Craft, lint uit eigen voorraad, plakparels en parelpen, Stickles platina, Copic markers


Nummers van de copic markers zijn:
Huid: E02,01,00,000, RV21
Haar: E35, 34,53,51,50
Rood: W3, E08,07, R05
Creme: E41,42, 43
Achtegrond: W3,1,00

Nog meer nieuws!



Ik las afgelopen vrijdag dat ik bij Tilda's Town Challenge bij de top 5 geëindigd ben met deze kaart! Ik ben hier natuurlijk super blij mee!


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kerstkaart en ik wens jullie allen nog een fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. tja.........hier heb ik maar 1 woord voor GAAF!!!!
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Chantal met het behalen van de top 5. En je kerst kaart mag er ook weer zijn ik vind deze beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kerstkaartje en dat je zo in de top 3 beland, vind ik geen wonder met het moois dat je maakt, ik geniet telkens weer van je prachtige creaties. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zijn dit.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat mooi.
    Gefeliciteerd met je plekje in de top 5. Bij zoveel deelnemers is dat wel een hele eer.


    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card Chantal, love the papers and image. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW you card is soo beautiful!!

    /Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allemaal e ven mooi weer!
    echt plaatjes om naar tekijken!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Chantal
    En je kaartje is weer Super.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een cadeautjes van kaarten gemaakt Chantal. Schitterend! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart Chantal, e gefeliciteerd met je ereplaatsje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt weer een plaatje Chantal! Zou bijna weer zin in kerst krijgen, zeker met die sneeuw van vandaag (maar nu toch eerst maar eens een beetje lente!)
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, Chantal. Mooie warme kleuren en mooi afgewerkt.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterend kerstkaartje weer Chantal. Ze zijn altijd zo herkenbaar van jou! :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart weer Chantal ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaartje Chantal, helemaal top. Wat een ontzettend mooie kaarten maak je toch!! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf Chantal!!
    Prachtig kaartje...je blijft kijken :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal