Followers

zaterdag 3 november 2012

Weestamp Amy en Peggy - Happy Birthday!



Goedemorgen allemaal,

Allereerst heel erg veel dank voor jullie overweldigende lieve reacties op mijn voorgaande kaarten! Ik vind het altijd zo leuk en super om te lezen en jullie laten mij wel vaak blozen hoor! Ik ben zo blij dat ik jullie mag inspireren met mijn kaartjes.

Gisteren mocht ik weer een kaartje laten zien op het Copic Marker Benelux-blog. Deze keer was het een ronde Easelkaart met het lieve stempeltje van Weestamps - Amy. Ik heb mijn gloednieuwe Grand Calibur kunnen gebruiken die ik voor mijn verjaardag had gehad met deze kaart door de Grand Nestabilities van Spellbinders Circles & Scalop Circle te stansen.

Ik heb achter de cirkels gewerkt met elastisch kant wat ik wel een beetje een sjiek uiterlijk vind geven. Het designpapier is van Carta Bella- Beautiful Moments paperpad. De swirl is van Magnolia en ik heb een vlinderpons van Nellie Snellen gebruikt die ook direct embost. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en het lint en bedeltje zijn uit eigen voorraad. Het labeltje is van Magnolia en de tekst van Marianne Design. Als laatste een kleine bladswirl van Cheery Lynn gebruikt.


Amy heb ik ingekleurd met mijn favoriete copic markers en ook heb ik stickles op haar ballon gedaan om daar extra glinstering te krijgen. De copic nummers die ik gebruikt heb, zijn:

Huid: E000-E00-E01-RV21
Haar: E35-E33-E31-YR21-YR20
Rood: R46-R56-R59
Grijs: W5-W7-W9
Lila: RV91-RV93-R56
Groen: YG93-YG95-YG97
Geel: Y21-Y32-Y23
Mand: E70-E71-E74

Maar als extra kers op de slagroomtaart heb ik twee kaarten gemaakt uit één paperpad designpapier (in het kader van de efficiency hihihi) en dus ook deze Weestamp Peggy weer eens ingekleurd. Hetzelfde papier, maar toch is de kaart weer heel anders geworden vind ik zelf...


Het designpapier is dus ook van Carta Bella- Beautiful Moments paperpad. De swirls zijn van Cheery Lynn en ik heb een vlinderpons van Nellie Snellen gebruikt die ook direct embost. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en het lint en bedeltje zijn uit eigen voorraad. Het labeltje is van Magnolia en de tekst van Lily of the Valley. En ook natuurlijk weer gebruik gemaakt van mijn copic markers en zie hieronder de nummers in de close-up.


Wisten jullie trouwens dat er een heuze Weestamp club is bij clubs.nl? Daar showen leden hun kaarten met hun geliefde (Wee)stamps by Sylvia Zet, zoals dus Weestamps, Whimsey stamps, SCACD en Spesch stamps. Kom anders eens gezellig een kijkje nemen. We doen daar ook leuke wedstrijden nl.!

Alvast heel veel dank voor jullie reacties. Ik lees ze altijd erg graag. Ik wens jullie nog een fijne dag en fijn weekend! Tot de volgende keer!


18 opmerkingen:

  1. Wat LIEF !! En zo mooi ingekleurd,prachtig.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kaartjes hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gemaakt. een ronde kaart vind ik ook altijd wel leuk om te maken.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaartjes weer Chantal, en zoals gewoonlijk weer supers ingekleurd.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk geworden. Bedankt voor de inspiratie..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!! wat een mooie kaarten weer Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes Chantal
    en zoals altijd heb je ze weer waanzinnig mooi ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Chantal!! Mooie kleuren ook!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww, beide kaarten vind ik schitterend !! Supermooi ingekleurd, lieve afdrukjes, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat kei en keigaaf meis, leuke afdrukjes, prachtig papier en ozo leuk gedecoreerd, weer helemaal af. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten. Mooie kleurencombinatie en supermooi gekleurd..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi allebei weer zeg, prachtig!!!! Wat is dat mooi papier hè!!
    Fijn weekend verder!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn weer geweldig mooi!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh wowww Chantal,Wat heb je toch weer SCHITTERENDE kaarten gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes Chantal, ik vind de kleuren gewoon van het beeld afspringen, prachtig! Fijn weekend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze mooi Chantal, leuke stempels gebruikt en schitterend papier.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goeiemorgen Chantal, eindelijk een reactie van mij op deze hele mooie kaartjes met hele mooie digi's. Mooie kleuren en scrappapier heb je gebruikt. super.!!! Een hele fijne dag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal