Followers

dinsdag 27 november 2012

GDT Scrapcardschallenge #49 Bake a cake!



Hallo allemaal,

En hier ben ik al weer vandaag hahaha. Net een kersverse candy geplaatst op mijn blog (doen jullie gezellig mee? en nu weer een berichtje met een van mijn laatste kaarten. Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien die ik heb gemaakt als gastdesigner bij Scrapcardschallenge. Dit is al weer mijn laatste bijdrage ervoor. Hun challenge nummer 39 luidt: Bake a cake! Kijk vooral ook eens op het blog van ScrapCardschallenge wat de designleden voor moois gemaakt hebben! Team van ScrapCardschallenge: bedankt voor deze superkans en dat ik mijn kaartjes op jullie blog mocht showen! Ga vooral zo door!

Bij deze kaart heb ik gewerkt met wat ouder papier van Maja, maar juist die bruin/creme Designpapier heeft ook die grappige cupcakes in de afbeelding zitten en ook koffie/thee. Helemaal dus in het teken van gezelligheid. Ik heb stempels gebruikt uit de collectie A Little Yummy for my tummy uit 2009 van Magnolia. Ook de cupcakes en tekst "made with love"zijn van deze collectie. Verder een glitterlint, bedel, labeltje en bloemen van Wild Orchid Craft maakt het geheel verder af.

Hieronder even een close-up van de afbeelding en natuurlijk weer mijn copic nummers:

Huid: E000,00,01,RV21
Haar: E35,33,31,YR20,21
Schort, muts en sokken: E41,42,43
Schoenen en jurkje: E44,47,49
Muffin: E40,41,42,43,44, E07,G94


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ik wens jullie allen nog een fijne dag!


34 opmerkingen:

  1. Ik had je kaart net al bewonderd op het blog van scrapcardschallenge. Echt heel mooi is hij geworden. Goed passend bij het thema. Ik moet zelf nog eens zoeken of ik zoiets heb.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart zeg !!
    Ik heb deze afdruk ook al eens gebruikt en moet zeggen dat het ook weer een schatje is.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje ook de kaart hieronder is geweldig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige stempel. Mooi met dat papier erbij. Heb het ook nog liggen. Je hebt me weer een ideetje gegeven.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BELLISSIMA LA TUA CARD...BELLI I COLORI CHE HAI SCELTO MI PIACE MOLTO COME HAI COLORATO IL TIMBRO..E LA SCELTA DELLE CARTE

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Top zeg! Het papier blijft schitterend! Prachtige kleuren...en kleurwerk!
    Mooie details!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had je kaart net ook al gezien op scrapcardschallenge blog wat een leuke challenge weer. en je voorbeeld kaart is super mooi geworden.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schatje, prachtig weer !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart weer Chantal, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Chantal, jouw vorige kaartje met tilda en haar skies vind ik ook super, wat een produktie maak jij zeg!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer zo'n schattige Tilda! Prachtige kaart Chantal!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, dat stempeltje blijft leuk, prachtig die kleuren combi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel is het. Wat leuk de cupcakes ervoor. Groetjes en tot morgen Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, leuk met de klein cakejes op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je weer gemaakt. Ik kom net bij je candybericht vandaan, gave candy, hoor! Hij staat al op mn blog.
    Maar je kaart is weer geweldig mooi!!
    Mooie kleuren en details weer!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super leuk kaartje is dit geworden! Afdrukje is ook weer erg mooi ingekleurd!
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Chantal :)
    LG Geesj

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    OOk dit is weer een super gaaf kaartje.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is ie weer gaaf Chantal, schitterende kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig kaartje Chantal, super leuk!!!! Zo leuk hoe dat stempeltje zo mooi past bij dat papier en zo super versierd weer met allemaal mooi spul!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Chantal,
    Wat een lieverd is deze kaart, en al al is deze stempel wat ouder hij blijft schitterend en dan dat papier, het past er geweldig bij.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super kaartje Chantal!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A gorgeous card Chantal, beautiful colours and lovely details!
    Have a nice day!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart in die bruin / sepia kleurtjes ! Tlida heb je weer prachtig ingekleurd. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is het weer een plaatje! Prachtig.
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal, wat een schitterende kaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een enig kaartje en het afdrukje blijft leuk ook je vorige kerstkaart wat een schatje leuk dat knalblauwe skipak haalt de hele kaart op.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi gemaakt Chantal, en die hiervoor ook zo super, Tilda knalt van het kaartje met haar mooie blauwe pakje.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supergaaf kaartje en wat een lieverdje is het dit kokkie super leuk geniet ervan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart!
    En een zeer leuke magnolia!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal