Followers

donderdag 27 september 2012

Happy Birthday - Tilda on kraft



Goedemorgen lieve volgers,

Gisteren was het weer mijn beurt op Copic Marker Benelux blog om een kaartje te laten zien en uiteraard wil ik mijn kaart en tevens mijn laatste uitdaging ook graag hier op mijn blog aan jullie showen. Want dit is pas mijn tweede afdrukje dat ik op kraft inkleur en dan toch ook maar een dubbele uitdaging ervan gemaakt om het met rood in te kleuren. Kleuren met je copics op kraft behelst toch even een andere techniek heb ik gemerkt, maar door o.a. de kaarten en tutorial van Diny en Brenda  op Copic Marker Benelux Blog (klik op hun namen om naar hun blogpost te gaan) ben ik ook het gaan proberen. Ik merkte vooral dat kraft toch wat meer inkt opzuigt en daardoor je echt even moet wachten totdat je afdrukje geheel droog is om het juiste resultaat te zien van je kleurenpalet.

Als eerste heb ik zwart cardstock gemat met kraft cardstock en daarna het designpapier van My Minds Eye gebruikt van Lost & Found Union Square. Dit papier is ook alleen maar in de kleuren zwart, rood en kraft, dus vond ik er wel mooi bijpassen. Verder heb ik kant en lint uit eigen voorraard gebruikt en een splitpen met een zwart pareltje. Ik kon het niet laten om er ook een bedel van een pump aan te hangen, want ik vind dat Tilda ook van die gave pumps aan heeft.

Het envelopje is een stans van Marianne Design en daar heb ik een spacer met een roosje opgeplakt. Binnenin zit nog een kaartje waar je een lieve tekst op kunt schrijven voor de ontvanger. Verder heb ik de swirls van Cheery Lynn Designs en het hoekje van Whimsey gebruikt.

Ik heb de stempel Tilda with a gift for you gebruikt uit de collectie van Magnolia - Turning Leafs 2012 en deze heb ingekleurd met uiteraard mijn copic markers:

Huid: E000 - E11 - E13
Haar, schoenen en cadeau: W6 - W8 - W10
Jurk, haarband, sokken en strik: R24 - R37 - R39
witte gelpen voor de stipjes op cadeuau en wangen


Deelname challenges:
It's a Magnolia Challenge - gebruik een envelopje
Magnolia Mania Challenge - bow
Midweek Magnolia Challenge - Distressed
Hanna & Friends - Punkten / streifen

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze kaart en wellicht dat je ook enthousiast bent geworden over het inkleuren op kraftpapier. Ik wens iedereen nog een fijne dag!


25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Chantal, wauwwwwwwwww wat is deze kaart schitterend mooi gemaakt en super goed ingekleurd op kraft.Het scrappapier past er erg moi bij. Een plaatje meid. Een hele fijne dag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend mooi kaartje.
    wat heb je een mooi papier hier voor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje.
    Het inkleuren is goed gelukt en ik vind de kleurencombo erg leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alledrie de kaarten zijn weer schitterend.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat een mooi kaartje weer! En wat heb je mooi papier gebruikt.
    Ook het kleurwerk is prachtig!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!!! Mooi ingekleurd zeg, super!!! Je kaartje hier onder is ook prachtig!!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartje Chantal
    geweldig...die kleuren!!!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een onwijs leuk kaartje....en dan dat kleine envelopje...dat doet het hem...
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic Card. Perfect colored, the papers you used are perfect !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zooooooooooooo die is mooi echt een blikvanger joh

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,erg mooi zo.
    Gtoetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooi kaartje Chantal.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Chantal. Prachtig hoor, kleuren op kraft. Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een onwijs gaaf kaartje Chantal, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief kaartje weer chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem echt super Chantal, wat een mooie kleuren. Erg mooi gedaan op kraft! Ik vind die zwarte haren ook erg leuk.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wauw wauw en dan ook nog in 1 keer 2 uitdagingen in 1 keer, wat een prachtkaart weer. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, de kleuren bij elkaar zijn zo schitterend, gefeliciteerd met je prijs bij TOMIC, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Chantal. Vind het wel erg gaaf dat kleuren op kraft, super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Chantal, this is so gorgeous, I love your colouring on Kraft, your papers, layout and embellishments are stunning. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Chantal
    geweldig...en mooi die kleuren!!!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super en in het echie nog mooier , wat bijn aniet kan super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So, so sweet! Great design and all the lovely details!

    Thanks so much for sharing it with us at Magnolia Mania.

    Hugs,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is just adorable :0)))

    Thanks for joining us at Hanna and Friends and good luck ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal