Followers

donderdag 7 juni 2012

Copic Marker Benelux - 1e DT-kaart- Wishing you a day...


Goedemorgen allemaal,

Het is zover! Ook ik mag voor Copic Marker Benelux blog mijn eerste kaartje aan jullie laten zien. Ik hoop jullie dit komend half jaar te mogen inspireren met mijn kleurwerk met de copic markers en kaarten.


Ik heb de nieuwste stempel van Sylvia Zet's Weestamp gebruikt, genaamd Peggy en ik heb haar in pasteltinten gekleurd. Ik vond het daarom des te leuker om haar haar juist wat donkerder te maken, zodat dit er echt uitspringt. Het scrappapier is van Melissa Frances - 5th Avenue dat zich perfect leent voor pasteltinten.

Ik heb Peggy gemat op cardstock pastel roze en daarachter een papierendoily geplakt. Ik heb juist de bloemen van het scrappapier eronder uit laten komen, aangezien de bloemen van Peggy datzelfde kleurenpalet heeft gekregen van mij. Daarnaast heb ik - zoals ik eigenlijk vaak heb - een lint met een strik geplakt met daaronder een bedeltje. Vervolgens heb ik mijn kaart afgewerkt met bloemen van WOC, een swirl van Magnolia en een groot aantal parels. De tekst vind ik heel erg bij het kaartje passen. Als je goed kijkt, zie je ook kleine pareldruppeltjes op het afdrukje. Dat vind ik zelf altijd wel een romantisch effect geven...


Ik heb mijn adrukje ingekleurd met mijn copic markers en heb de volgende kleurnummers gebruikt (ik bouw mijn kleurwerk altijd op van licht naar donker en zo zijn mijn nummers ook vermeld):

Huid: E000,00,01,R20,22
Haar: E15,17,18
Kleding: R000,00,30 & BG10,11,32
Bladeren: BG93,96,99
Bloemen: YR30,31, Y32 & R83,85,56
Vogel en schoenen: E40,41,43
Mandje: E43,44,47
Schaduwrand: W00,0,blender 0

Deelname challenges:
GE-WE Challenge - verjaardag dame/meisje in pasteltinten
Stampavie & More - for a girl

Ik hoop dat ik jullie verblijd heb met mijn eerste kaartje voor het Copic Marker Benelux blog en kom vooral daar eens gezellig kijken! Wij geven op 30 juni ook candy van twee sets van de nieuwste copic markers weg! Ik wens jullie nog een fijne dag toe vandaag en tot de volgende keer!


28 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Chantal!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Chantal!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Chantal !
    Ik snap dat ze bij Copic Marker Benelux blij met je zijn .

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en prachtig ingekleurd!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal, Het is weer een schatje en zo mooi ingekleurd!!, echt geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Chantal, Het is weer een schatje en zo mooi ingekleurd!!, echt geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een bjoetie gemaakt!!!
    Mooie kleuren en stempel, helemaal top, zoals gewoonlijk hihi..
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem op het andere blog al voorbij zien komen, maar hij is schitterend Chantal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi en romantisch kaartje ! Ik vind je kleuren met Copics erg mooi gedaan. Lieve stempel ook. CReatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kaartje Chantal

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my God is she sweet ! So fabulous colored and the soft papers are perfect also the flowers ! I like it sooo much !
    Greetings
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt helemaal geweldig Chantal, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, Chantal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlieverdje weer! Schitterend en erg lief zo in die pasteltintjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, super ingekleurd.
    Heel erg lief!
    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Chantal.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart en prachtig ingekleurd!!!
    groetjes

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt, het stempeltje is ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schatje van een kaartje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje weer Chantal en natuurlijk weer super ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje Chantal! Heel mooi en het kleurwerk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schitterend begin Chantal! En ik kijk alweer uit naar de volgende:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kaartje, super lief!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Had hem al bewonderd op dat blog en owwww wat is ie weer keigaaf zeg ! Prachtig, wat een binnenkomer !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Had hem al bewonderd op dat blog en owwww wat is ie weer keigaaf zeg ! Prachtig, wat een binnenkomer !! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ahhh ik vind dit zo'n lieve kaart Chantal :) heel erg mooi!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Cahnatl,
    Wat een supermooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh wat een snoepie van een kaart!!!

    En wat gezellig dat je meedoet met de challenge op het Ge-We hobbychallengeblog !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal