Followers

woensdag 18 april 2012

Veel liefs van mij xxx


Hoi lieve allemaal,

Wat een superlieve reacties heb ik weer gelezen van jullie op mijn vorige kaarten. Ik vind het altijd een feestje om te lezen en nogmaals heel erg dank daarvoor! Vanavond heb ik eens een ronde kaart gemaakt. Dit doe ik eigenlijk niet vaak, want ik mis een grote stansmachine... Ik zou zo graag een stansmachine willen hebben die die grote mallen zou kunnen stansen... Ik doe het nu dus met mijn cuttlebug en ik heb altijd ruze met een cirkelsnijder hi hi. Daarom maar weer een wat oudere, maar nog prima mal gebruikt van Marianne Design om een ronde kaart te creëeren.

Ik ben dit keer helemaal op de Magnolia-tour gegaan, want naast het schattige stempeltje uit de Prince & Princess collectie - Tilda with a blue blanket, heb ik ook het Magnolia designpapier gebruikt om in de stijl te blijven. Vervolgens heb ik een hartjesdoily, maar ook de hartenstans van Nestabilitie gebruikt en de Magnoliaswirl kon uiteraard niet vergeten worden door mij. Ook dit keer heb ik weer wondgaas gebruikt en ik moet zeggen: ik vind dit echt gaaf spul zeg! Een lintje en kant van de markt heb ik eens speels schuin erop geplakt en het bedeltje vond ik ook zo toepasselijk bij dit meiske. Ik heb de kaart afgewerkt met wederom bloemen van Wild Orchid Craft en wat parels en een parelpen.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge:
Dutch Magnolia Lovers - Ronde kaart, wit + één andere kleur (paars gekozen) en een DT-call

Ik heb weer een close-up gemaakt voor de liefhebbers, want ik weet dat er ook volgers bij mij juist langskomen voor mijn kleurnummers hi hi. Ik heb het uiteraard weer graag voor jullie op een rijtje gezet:


Ik wens jullie alvast een fijne woensdag toe en ik ga zo mijn bedje opzoeken hi hi.
==================================================================

Hello to you all,

What a lovely and sweet comments I have read on my previous cards. I'ts always a party to read it and many thanks again! Tonight I created a round card. I do not do this often, because I miss a good cuttlebug for large dies like a Vagabond or Grand Xalibur.. I would love to have one once, but for now I use my good old cuttlebug and because I am always arguing with a circle cutter I used the Marianne Design die. It is an oldie, but still going strong!

This time it is almost everything Magnolia! Because next to the cute stamp from the Prince & Princess collection - Tilda with a blue blanket, I also used Magnolia designpaper. Furthermore I used a heart doily, heart dies and circles from Nestabilitie and a Magnoliaswirl. Again I used wound mesh and I have to say... this is great! At the end I have placed lace & ribbon from the market and a charm on my card and of course some WOC flowers and pearls.

With this card I would like to participate in the following challenge:
Dutch Magnolia Lovers - Ronde kaart, wit + één andere kleur (paars gekozen) en een DT-call


Thanks again for stopping by and see you next time!

36 opmerkingen:

  1. erg lief zeg ,, je gaat als een speer joh, de ene bjoetie naar de andere top hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww Chantal, goeiemorgen wat een beeldschone kaart. Super mooi gekleurd en gemaakt. Ik hoop dat ik deze kaart nog live kan zien vanavond.Een hele fijne dag en tot later. Lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...♥...zauberhaft...♥...
    lg Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Heel mooi om deze kleur met wit te gebruiken.
    Leuk dat je meedoet met DML en de dt call....veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Chantal! Wat een prachtige kaart.
    En hele mooie kleuren!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,wat een lieve kaart,mijn oog viel ook op haar doekje,het lijkt wel echt gehaakt en toont zelfs op de foto diepte,mooi hoor.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een SCHITTEREND kaartje Chantal!!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woww weer zo een plaatje van kaart je gaat lekker zo een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht weer.
    Je vorige kaartje is ook weer mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een bjoetie van een kaart Chantal, echt super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super kaartje hoor chantal\ gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje Chantal, schitterend!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart.
    erg mooi.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoetie weer Chantal!!! Mooie kleurtjes!!! Nou, volgers mij wordt jij wel uitgekozen hoor als nieuwe dt-er!! Succes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh,Chantal,weer zo n mooie SUPER mooie kaart.
    Prachtig gewoon!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw meis, wat is t toch weer n prachtkaartje wat je gemaakt hebt. K vond m via de cam al n bjoetie maar op de foto is t nog mooier.
    liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wat een schatje Chantal !! Je mag van mij vaker zo'n gave ronde kaartjes maken hoor. Succes met je DT call. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En weer een schitterende kaart!! Mooi papier en kleuren en Tilda weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie Chantal ik vind hem keigaaf, schitterend gemaakt weer joh en Tilda ook weer super der super ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig! wat een plaatje Chantal
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Chantal!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooi kaartje Chantal, ben helemaal verliefd op de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kan er maar een dingen van zeggen Chantal en dat is schitterend!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Chantal
    Wauw ze is mooi hoor en de kleuren zijn gaaf.
    Fijne avond Anneke(overenoud)zie je ik blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supergaaf hoor, zo'n ronde kaart! Ziet er echt helemaal te gek uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende creatie weer Chantal, en zo'n extra groot apparaat heb jij toch niet nodig. Je kaartjes zijn al groots van zichzelf.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooi kaartje weer chantal
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig kaartje! Helemaal toppie!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,
    Wat een superleuke kaart !!
    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. An adorable card in violett-white.
    Excellent colouring ! Wonderful flower-arrangement ! Like also the shape!
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal