Followers

dinsdag 7 februari 2012

Twee Weestamps Kerstkaartjes

Card no. 1

Hoi allemaal, Vanavond heb ik twee kerstkaartjes tegelijk gemaakt en de stempels had ik al ingekleurd liggen... Ik wil toch wel proberen alvast wat voor te werken voor de komende kerst, want ik ben toch wel door het virus aangestoken.

Deelname Challenge card no. 1

Deze eerste kaart is gemaakt met Bazzill papier, Bo Bunny Snowfall Design papier en de ik heb het stempeltje van Weestamp gebruikt. Ik vind haar zo lief. Daarnaast natuurlijk weer WOC bloemetjes, lint, swirls en Liquid applique voor het sneeweffect. Hier ook nog even een close-up voor de copic nummers die ik gebruikt heb:



Dan nu mijn tweede kaart van de avond...
Card no. 2
Deelname Challenge card no. 2


Deze tweede kaart is gemaakt met Bazzill papier, Echo Park Winterpark Design papier en ik heb wederom een stempeltje van Weestamp gebruikt. Daarnaast natuurlijk weer WOC bloemetjes, swirls en Liquid applique voor het sneeweffect. Hier ook nog even een close-up voor de copic nummers die ik gebruikt heb:

Nu ga ik toch echt bedje op zoeken... Welterusten en tot snel weer allemaal.

Lieve groetjes, Chantal

38 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Chantal,jij bent tot in de late uurtjes doorgegaan,maar met een zeer mooi resultaat. Wat prachtig en zeer mooi gekleurd. Ben er helemaal van onder de indruk meid. Super.!!!!!!! Een hele fijne dag en tot morgen.! lieve groetjesssssssss Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal picobello uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze he, die wee stamps, zijn ondertussen toch wel een van mijn favorieten.
    Prachtige kaarten heb je gemaakt Chantal, geweldig.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done on your Christmas cards! The liquid applique effect is fabulous. Awesome take on my sketch and blue-brown is my favorite color combo. Very sweet stamp and I love how you arranged the flowers and berries with the swirl. Thanks for playing with the Sketchy Girls!

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er geweldig uit !!
    Ik ben zelf ook al bezig met mijn kerstkaarten voor volgende kerst :)
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw meis dat heb je geweldig gedaan ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten Chantal. Mooi papier en super gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woww Chantal wat een lieffies ik ben ook met wee stamps bezig wat heb je er weer prachtkaarten van gemaakt helemaal toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei super lief Chantal!
    Heel mooi ingekleurd en mooi papier gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chantal, ze zijn allebei prachtig!! Ik vind deze stempels ook erg leuk en véél mooier dan van kindjes met 'uilen-ogen' die je zoveel ziet (is mijn mening hoor!).
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi geworden. En wat een lieve stempels heb je gebruikt. Moet zelf toch maar eens wat verder kijken dan alleen naar magnoliastempels. Er is zoveel moois te koop.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    goh, wat ben je weer lekker creatief geweest! Mooie kaartjes weer hoor, ook de kleuren combi is weer helemaal super!!
    Fijne dag,groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het nooit vervelend je blog te bezoeken, ik zie zoveel onwijs moois altijd. Ook deze twee zijn weer toppertjes ! Prachtige embellies die met zorg zijn uitgekozen maken het helemaal af. Schitterend gemaakt weer Chantal. Heel veel succes met de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal,

    Schitterende kaarten weer ! Ze zijn weer piccobello !
    Wat ik ook zeer leuk vind aan je kaarten dat je er in slaagd om een diepte te creëren, prachtig !
    Vele groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn het weer prachtige kaarten, zo heerlijk winters... en supermooi ingekleurd. En ohhh wat zijn de digi/stempels van Wee toch leuk !

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes, en dit zijn mooie stempels, Chantal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very lovely Wintercards with the sweet We-Motivs ! You have all perfect colored.
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh oh oh, wat een supermooie kaarten zijn dat weer! Mooie kleuren en papier!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn weer supermooie kaartjes Chantal, wat een mooie details !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaarten Chantal
    en dat bontrandje...super leuk gedaan!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten.
    Erg leuk gemaakt.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie kaartjes allebei!!!! Eigenlijk moet ik je voorbeeld volgen maar..... eerst een potje tijd zoeken ... LOL

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaarten Chantal groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OMG...Chantal, your cards are breathtaking.....love,love the striking colors!!!! The design and details are phenomenal....total works of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige,Gaaf,super mooi!!!!!!!
    Echt het zijn plaatjes!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuke kaarten, mooie kleuren en mooi afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Chantal nu val ik ook even stil hihihihi 2 supergave kaartjes en ook schitterend ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Chantal wat een supergave kaarten heb je gemaakt. Ik heb eens even rondgesnuffeld hier op jouw blog en het zijn allemaal juweeltjes!! Wat kan jij mooi inkleuren!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal

    Kerst is weer voorbij ja, maar als ik dit zie dan gaat het inderdaad kriebelen om er weer aan te beginnen ze zijn weer ontzettend mooi je kaartjes

    Groetjessss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaartjes!
    Helemaal top!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw zeg wat een supergave kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Chantal,
    Het zijn prachtige kaarten die je alvast voor de kerst hebt gemaakt.De stempels vind ik ook heel leuk en lief.Mooie kleurcombinaties.
    Succes en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal,
    Wat heb je weer onwijs mooie kaarten gemaakt zeg.Ik vind de kleuren ook heel erg mooi de stempel trouwens ook.
    groetjes en wacht alweer op een nieuwe creatie van jou.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What is not to love about these WEE stamps! Utterly superb creations. I love the top one with the blue & brown and touch of yellow. So perfect. Thanks for getting Sketchy with us this fortnight for Sandras sketch. (ps- remember they are looking for DT members as well! )

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Twee superleuke kaartjes! Je hebt helemaal gelijk nu je met deze winterse taferelen toch in de wintersfeer bent om alvast wat winterse kaarten te maken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Both cards are simply stunning Chantal. I adore these images and your coloring is fantastic. Thanks for sharing your take on the CLP Sketch.

    Hugs and Love.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal