Followers

dinsdag 3 januari 2012

Winter Wonderland...


Hoi allemaal,

Ohhhh wat een superlieve reacties heb ik van jullie mogen ontvangen op mijn creaties van gisteren en de sterktewensen voor mijn schoonmoeder. Dank jullie wel! Gelukkig mag mijn schoonmoeder morgen weer als het goed is naar huis, dus dat is goed nieuws. Ze moet alleen nog wel heel rustig aan doen. Vandaag was mijn eerste dag werken en ik moet zeggen.... dat viel best tegen!! Er lag zoveel op mijn bureau dat ik mijn toetsenbord niet eens kon terugvinden. Je wordt soms gewoon "gestraft" voor het feit je vakantie neemt....

Anyway... vanavond heb ik een onwijs mooi kaartje gemaakt die ik nog even niet kan showen, maar hopelijk deze week nog wel. Wel heb ik deze kaart nog voor jullie tegoed. Deze kaart heb ik als voorbeeld gemaakt voor de januariwedstrijd bij de Cutie Stamps Challenge club. Er moesten schaatsen terugkomen op je kaart. De kaart staat nu op clubhome en daarom kan ik jullie deze nu ook showen.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenge:
Magnolia Mania - snow
Charisma Cardz Challenge - anything goes (entry no. 2)
Anything goes challenge - Blue and one other colour
Simon Says Stamp Challenge - Anything goes (entry no. 2)

Gebruikte materialen:
Papier: Maja Design, Bazzill cardstock
Stempel: Magnolia + tekststempel Prima Marketing
Dies: Magnolia Swirl, Cheery Lynn snowflakes,
Accessoires: Wild Orchid Craft bloemen, bedel, lint, kant, plakparels, Stickles Frosted lace, Liquid applique
Inkt: Distress inkt walnut stain en copic markers. Voor de nummers weer natuurlijk een close-up:


Ik wens iedereen nog een fijne avond en tot snel weer!

Lieve groetjes, Chantal

25 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje!!! Lief stempeltje is dat!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Chantal,

    Happy New Year 2012! Health! Prosperity! Creativity!

    What a lovely card with Tilda and Edwin ! Beautiful papers and interesting layout. Good work ! Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal

    Wat een snoeppie van een kaart je gaat een goede kans maken om te winnen zeker weten

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Chantal! Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer Chantal, lekker winters.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Vind de kleurencombinatie erg mooi. En wat supermooi ingekleurd, heb deze nog even uitgebreid bewondert.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave kaart heb je weer gemaakt! Leuke stempel en heel mooi ingekleurd.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi chantal
    Ik ben helemaal weg van je prachtige kaart

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal

    En ja het is vervelend om te zeggen, maar ook deze is weer helemaal SUPER geworden

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed dat je schoonmoeder weer snel naar huis mag ! Het lijkt idd soms alsof je gestraft wordt als je vakantie neemt omdat zoveel werk is blijven liggen, kan me je gevoel heel goed voorstellen en wens je veel sterkte bij het verwerken van de achterstand. Dit kaartje is weer een toppertje Chantal, ik vind het supergaaf gemaakt !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is adorable! I love your colouring. Thanks for joining usa at Charisma Cardz this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Chantal, so many beautiful details to look at and gorgeous colouring as always.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our anything goes challenge.
    Happy New Year
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hoi,
    Ik ben net lid van je blog geworden, was aan het smurfen hihihi, en kwam je tegen, super mooie kaartjes maak je. top!!!
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat weer een schitterend kaartje Chantal, super ingekleurd en gave details!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal, toch nog even een rondje blog's en zag je kaart staan meid, wat een prachtige ingekleurde kaart en zo mooi afgewerkt. Fijn dat je schoonmoeder toch naar huis mag. Lieve groetjes van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuke kaart, mooi ingekleurd hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Weer zo n super gave kaart.
    Mooi gekleurd,

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal,
    Wat is je kaart weer mooi geworden,en ook heel erg lief.Ik ben een weekje op vakantie geweest samen met mijn dochter en gezin, dus heb heel veel bij te lezen.Las het net van je schoonmoeder. En nu maar hopen dat ze snel weer wat opknapt. Sterkte ermee hoor.
    Verder natuurlijk ook nog de beste wensen voor het komende jaar.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk, heerlijk Hollands kaartje!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a lovely card! Love all the details!
    Thanks for joining us at Anything Goes!
    Hugs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook alweer zo'n beauty! Prachtig hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card!! Thank you for joining us at charisma! :) Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de kleurencombinatie geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal