Followers

zondag 8 januari 2012

Tilda with balloons!


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Ik had gisteren ook al een kaartje gemaakt, maar die laat ik jullie later deze week nog even zien... Deze kaart vind ik eigenlijk best gewaagd, maar wel gelukt. Ik was bang dat haar jurkje te fel zou worden t.a.v. de kleuren,  maar nu ik de kaart compleet zie, vind ik dat eigenlijk wel kunnen hi hi hi.

Deelname challenges:
Scrap & More challenge - sketch
Duymelot Design team - inspiratiefoto
Magnolia Stamp Lovers - use kraftpaper
Magnolia Down Under challenge - anything goes

Gebruikte materialen:
Papier - Bazzill cardstock, My Minds Eye Lost & Found blush
Stempels - Tilda with heartballoons uit de laatste Sweet Love collectie, tekststempel Nicole Verkooijen
Stansen - Magnolia swirl, nestabilitie oval, scalop oval, circle, scalop circle
Overig - metalen hoekjes, plakparels, parelpen, stickles stardus op de ballonnen, pin, Wild Orchid Craft bloemen
Inkt - distress inkt walnut stain, copic markers en voor de nummers hieronder weer een close-up


Fijne avond nog allemaal en tot snel weer! Ik kijk zoals altijd weer graag uit naar jullie reacties die ik altijd graag lees!

Lieve groetjes, Chantal

31 opmerkingen:

  1. Hey Chantal,

    Ik vind je kaart ook helemaal TOP!! Wat een superfrisse kleur heeft dat jurkje, die ga ik zelf zeker een keer overnemen hoor, hihi. Wat een prachtige kaart meis.

    Lieve groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Chantal, meid wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren.Past heel goed bij elkaar hoor,lekker fris.!!! Een hele fijne dag en lieve groetjesssssss van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist erg mooie kleurcombinatie weer eens wat anders he na al die kerstkleuren ;)
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    prachtige kleurtjes! Ook het papier vind ik supermooi! Kortom een mooie kaart.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Chantal nee hoor niks te fel gewoon schitterend kaartje niks meer aan doen ,
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij duymelot... en Suc6 Meis !!

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, enne hetzelfde papier als wat je op de workshop de kaart mee hebt gemaakt!
    Het is zo mooi en schattig papier!

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    Ik zag jouw kaart op HJ en vond hem schitterend!
    Omdat jouw blog erbij stond ben ik meteen een kijkje komen nemen en volger geworden.
    Complimenten voor je prachtige crea's! :)

    Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje weer Chantal, wat zijn die nieuwe stempeltjes weer lief hè!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoeppie van een kaart Chantal en wat zijn ze leuk he die nieuwe stempels je hebt er weer een super mooi kaartje mee gemaakt
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, en wat een heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje, vrolijke mooie kleurtjes heb je gebruikt, pas allemaal heel mooi bij elkaar.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een supergaaf kaartje Chantal enne de kleur van het jurkje past er mooi bij hoor! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje Chantal
    super mooie kleuren en dat stempeltje...wat een schatje!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kleurtjes passen perfect bij je kaartje Chantal, ook al is het wat rozer dan normaal het jurkje, het past perfect bij het papier. Vind ook de kleurencombi mooi, roze met mint ! Kortom: een echt Chantal kaartje waar je graag met plezier naar een blog voor gaat. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaart, heel mooi van kleur!
    Ik vind 'm weer supers.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is schitterend Chantal, juist leuk zo'n felle jurk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is beautiful Chantal, Tilda looks so pretty
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een prachtige kaart Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal

    Je kaartje is echt prachtig TOP hoor en van die felle kleurtjes daar hou ik wel van

    Fijne avond en groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal,
    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Heel vrolijke kleuren,nee hoor niet te fel.Succes met de wedstrijd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is prachtig en het jurkje is geweldig gekleurd en past helemaal bij het papier!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem prachtig Chantal. Het jurkje past prima bij het papier.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Chantal,

    ik loop wat achter met mijn reacties, maar heb je blog en je schitterende kaarten zonet allemaal gezien!
    deze is super, wat een prachtige heldere frisse kleur!
    ben wel wat laat...maar ik wens je bij deze een heel goed 2012 toe in alle opzichten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schattig kaartje
    mooi papier he van mme
    echt een opfrissertje
    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Chantal en prachtige kleuren... wauw!

    Lieve groeten Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal,

    Ik sta achter meisje, ben nu even komen genieten .. ja want dat is het hoor ! Schitterend weer en de kleuren perfect ...
    Knappe kaarten weer ...

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind hem super Chantal

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben lid geworden van je blog wat staan hier mooie kaarten op de site.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk die kleuren zo hoor, en die jurk is super gedaan.
    Leuk dat je meedoet bij duymelot!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  30. beautiful card love this sweet tilda and she is so pretty with these colours and papers thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal