Followers

maandag 2 januari 2012

Sending my love - giftbag


Happy new year!!!! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad. Die van mij is iets minder verlopen, want gisteren kregen wij een telefoontje dat mijn schoonmoeder is opgenomen met een lichte beroerte en ze ligt nog in het ziekenhuis. Gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed met haar... Het is dus wat hektisch...

Vorige maand was ik gevraagd als gastdesigner bij Duymelot Design Team en vandaag is deze nieuwe challenge van januari van start gegaan. Nogmaals dank aan het DT dat ik een kaart hiervoor mocht maken. De challenge van januari is dit keer bedacht door Cora en is een inspiratiefoto:

De challenge loopt tot 31 januari en je kan een prachtig verrassingspakket winnen, dus doe ook gezellig mee aan deze challenge!

Deze kaart wil ik ook graag laten meedoen aan de volgende challenges:
Stampavie and more - hearts
The Dutch Magnolia Chickies challenge - anything but a card

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, Maja Design papier
Stempel: Magnolia Tilda with heart
Dies: Nestabilities oval & scalop oval large, Magnolia swirl
Overig: label, taartdoily, flesje, hartjes, lint, kant, Wild Orchid Craft bloemen, touw, mica
Kleur: Distress inkt walnut stain, copic markers


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tasje vinden.

Lieve groetjes, Chantal

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het een toppertje weer Chantal ! Prachtig gemaakt dit tasje. Heel veel beterschap voor je schoonmoeder, ik hoop dat ze snel weer thuis is. Gelukkig nieuwjaar en alles wat wenselijk is voor 2012. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord PRACHTIG!!!! Chantal.
    Ik wens jou ook een gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2012!!
    Ik hoop dat het goed gaat met je schoonmoeder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis,

    jeeee wat heb je weer een schitterende kaarten gemaakt zeg, ik ga gelijk ff een berichtje achter laten ze zijn super hoor.
    deze is ook zoooooo lief.

    succes met de wedstrijd.

    xx angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een leuk kaartje! En wat een lief stempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal,meid deze is wel zóóó mooi gemaakt wat een pracht van een tasje heb je gemaakt. Heel leuk met het schud gedeelte erin. Fijne dag en lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend tasje!! Moest heel goed kijken of het wel een tasje was ;lol), want je had het over een kaart en dat mag deze keer niet bij DMCC. Maar ik zag de hengseltjes.Het is een prachtig geheel!
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk gemaakt dit tasje echt een snoepie hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh wauwwww wat mooi Chantal!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat een mooie blog en prachtige creaties. Ben gelijk volger geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhh, how adorable! Love this sweetly colored image. Beautiful job!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Chantal,

    Jouw crisscrosskaart in 1 woord : GEWELDIG.
    Jouw tasje ook weer heel erg mooi !
    Sterkte met je schoonmoeder, hopelijk is zij snel weer beter.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie en bedankt voor het
    meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief tasje zeg.
    Veel succes met de wedstrijden.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat het herstel van je schoonmoeder vlot mag verlopen.

    Je kaartje is weer een pareltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Chantal,

    Wat een schattig tasje heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig tasje heb je gemaakt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Chantal,

    Leuk dat je weer meedoet bij DMCC. Je tasje ziet er weer tiptop uit. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Yvonne

    En sterkte met je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal