Followers

vrijdag 13 januari 2012

Mijn held....


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje. Vanavond heb ik deze kaart afgemaakt en ik vind deze zo lief geworden! Het is een kaart voor mijn ouders... Zij zijn volgende 38 jaar getrouwd en wil deze kaart dan geven. Ze kijken eigenlijk nooit op mijn blog, dus kan deze er rustig op zetten hi hi hi.

Deze kaart wil ik graag meelaten aan de volgende challenges:
Teddybo challenge - anything goes
Allways something creative - Viel glück
Scrap & Stempel clubs - sketch wedstrijd januari

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, Pion designpapier
Stempel: digistempel Teddybo, Tekststempels Marianne design
Stansen: Cheery lynn hartdoily, Magnolia heart swirl
Overig: lint, kant, bedeltje, parelpen, Wild orchid craft bloemen
Inkt: Walnut stain, copic markers en voor de nummers hieronder weer een close-up:


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

Lieve groetjes, Chantal

25 opmerkingen:

  1. OMG...this is so precious....colored magnificently! I love your gorgeous design and amazing details! Spectacular!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I literally LOVE the butterflies and your coloring on this card! Great Anything goes entry for the Birthday Celebration! Good luck!
    Hugs
    Tammy Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow gorgeous - absolutely stunning details - thanks for sharing
    Hugs
    Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh wat een prachtig kaartje Chantal!!! Wat een super lief afdrukje, schitterend!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooohhh....wat een prachtig kaartje weer! Heel mooi ingekleurd.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie stempel heb je weer gebruikt. Mooi geheel hoor! groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is ie weer mooi Chantal, super meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is just adorable :0)))

    Thanks for playing with us at the Teddy Bo Challenge ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    Je kaartjes zien er weer schitterend uit,ik vind deze stempel heel erg mooi. En de kleuren en het papier, alles klopt weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf kaartje Chantal! Ik kan eindelijke reageren (dankzij google chrome). Wat een super gaaf afdrukje van Teddy Bo zeg. Ik ga nu toch maar eens uit proberen of ik met mijn nieuwe printer misschien wel met distress in kan kleuren zonder dat het uitloopt. Dan kan ik ook eens teddybo digi's gebruiken.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal ,wat een super mooie kaart heb je gemaakt,zo mooi gekleurd en helemaal af. Toppie!!!!!! meid. Een heel fijn weekend en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie kaart is dit toch weer SUPER

    Fijn weekend en groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat a wonderful card, so lovely. Thank you for join us at ASC.
    LG Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Chantal,
    via clubs, cards and more, ben ik hier op je prachtige blog terecht gekomen en genoten van je fantastische kaarten!
    Ik ben dan ook meteen volger geworden.
    Steeds welkom op mijn blog

    Groeten en fijn weekend

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een ontzettend mooi kaart. Geweldige kleuren. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje weer Chantal!!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtexemplaar weer! Erg lief zijn die beren!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal, ik ben via clubs bij je terecht gekomen, wat maak jij mooie kaarten, dit is ook een schatje!
    Fijne zondag!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaf hoor meis, maar we zijn ook niet anders van jou gewend hè!!

    Liefssssssssss,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie romantische kaart Chantal!! Super mooie details en een hele leuke afbeelding!! Ik vind het helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh WOW! This is simply stunning, your colouring is amazing and I love all the details :0)
    Thank you for sharing it with us at Teddy Bo's challenge.
    Love Clairebears x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een pareltje van een kaart!!! Heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is just fantastic!!
    I love your card,-the colours and colouring, papers and decorating :)
    Thanks for joining us at Teddy Bo Challenge this time
    Hugs, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Wow this is just super gorgeous ! Your colouring is so perfect love the blue !! Your design is incredible ! Really love every part Thanks for joining us at the Teddybo Challenge ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh your colouring is superb and thanks for listing your colours. Thanks for joining us at Teddy Bo,
    Hugs
    H xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal