Followers

zaterdag 16 juli 2011

Wishing you a great day!


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje. Deze wil ik graag aan mijn schoonzus geven die volgende week 40 jaar wordt. Morgen (straks hi hi) ga ik een heerlijk dagje relaxen in de sauna met een vriendin en daarom wilde ik op dit tijdstip toch nog even deze post doen.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
1. Club Scrap & Stempel juli/augustus - sketch
2. A spoon full of sugar - challenge 160 colour pink & brown
3. Magnolia Mania - challenge 16 Happy birthday
4. Simply Magnolia - challenge Birthday card

Gebruikte materialen: Bazzill cardstock, Maja Design papier (Gea nog bedankt voor je tip ;-), distress tool, distress inkt vintage photo & antique linnen, stickles, Magnolia stempel Tilda with balloon (copic markers: huid e53, 51, 50, E93, Haar en schoenen E59, 57, 53, Jurk RV42, R11, R00 blender 0, C0, 1 en 3, Balloon Yg97, 95, 93 en 91), lint, Wild Orchid craft roosjes en bloemen, knopspeld, Crealies stans varen, lint, Pearlpen, Tekststempel Nicole Verkooijen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast een fijn weekend! Ik denk dat ik pas morgenavond of zondag weer online ben, dus tot dan!

Liefs, Chantal

18 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Chantal, een mooie scetch heb je hiervoor gebruikt en ondanks de vele soorten papier heb je het mooi rustig gehouden. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Chantal je hebt er weer wat moois van gemaakt top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwoowww wat een prachtig kaartje Chantal!!! Écht heel erg mooi!!!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een geweldige kaart Chantal, hier zal je schoonzus vast blij mee zijn! De kleuren vind ik ook helemaal geweldig. Leuk dat je meedoet bij Simply magnolia, en succes met de andere challenges.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie kleuren, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is heel mooi geworden en lekker rustig zal je schoonzus heel blij mee zijn, en graag gedaan hoor;)
    Wens je een fijn weekend.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,

    Wat een ontzettend mooi kaart zeg!
    De bloemen en parels maken het kaartje helemaal compleet.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart, Chantal! Prachtige kleurencombi en mooie details!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg lief is hij geworden Chantal en zoveel details erin, helemaal geweldig!

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart chantal
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart. Echt super,wateen mooie kleuren.
    Veel succes met de challenges.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Ben via clubs hier terecht gekomen. Ben gelijk maar volger bij je geworden. Het ziet er hier prachtig uit.

    Fijne dag nog.

    XX Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een schitterende kaart Chantal, jammer dat ik je schoonzus niet ben, want ik wordt komende week ook 40 hahaha. Ik denk dat ze er heeeeeeeeel blij mee zal zijn.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi

    Wow, wonderful.
    I love it. Thank you for
    Playing Magnolia Mania.

    Hugs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kwam jou tegen op de blog van Angelique, waar we met vele een poging wagen voor de verjaardags candy.
    Dan zit er maar één ding op en dat is eens bij m'n mede bloggers gaan kijken.
    Dat heb ik nu gedaan en ik heb ook besloten je te gaan volgen en ik zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje komt brengen.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello
    your card is stunning; the image is beautifully colored and gorgeous design.
    The cards like it very much.
    Thanks for joining us at Magnolia Mania Challenge.
    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi there! Your card is gorgeous and I love the colors. Designer paper is lovely. Thank you so much for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
    Hugs Bonnie
    Simply Magnolia-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal