Followers

dinsdag 1 september 2015

Rocking Horse and more templates by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!!!

Vandaag laat ik jullie hopelijk graag weer meegenieten met een nieuw project(je) dat ik gemaakt heb. Dit zeg ik met enige ironie in mijn stem, want het werd tijdens het maken steeds omvangrijker hahahaha. Het begon al met de explosiedoos. Die alleen al is wat groot uitgevallen en maar liefst 15x15x15 cm!!!

Waarom allemaal? Nou er is weer een geweldig leuk en schattig patroontje dat mijn DT-maatje Karin ontworpen heeft en waarvan Sandra weer een schitterend snijpatroon/pdf voor heeft gemaakt voor in de shop van Sandra's Scrapshop: HET HOBBELPAARD / ROCKING HORSE




Het hobbelpaard heb ik iets verkleind, zodat het in proporties staat bij de rest van de creatie. Maar ik kreeg dus het idee om een explosiedoosje te maken en van het een kwam het ander. De deksel moest natuurlijk een pronkstuk worden, maar ook de binnenkant als de doos open valt. 

Daarom heb ik geneusd in de andere patronen van Sandra's Scrapshop en hoe mooi is het dan dat je gewoon heerlijk kunt combineren om er een complete Babyset van te maken! Ik heb de volgende patronen van Sandra's Scrapshop gebruikt (al dan niet verkleind). Klik op de link om direct naar het product in de shop te gaan:



Hierboven zie je de deksel. Het is een soort speelkamer geworden. Prince Edwin speelt met zijn blokjes en hobbelpaard en de schommelstoel om hem te wiegen staat erachter waar zijn beer ook op zit.  Aan de deksel hangt een speen die ik dus verkleind heb. Aan de andere kant een rompertje gehangen.


Rondom de deksel heb ik kant en rozenkant gespannen. En als je de deksel eraf haalt, zie je al een sneakpeak van wat voor verrassing eruit komt. Een wiegje!!! De ooievaar komt net het baby'tje brengen.


De deksel kun je er dus afhalen en dan krijg je uiteindelijk de wieg te zien. Zie hieronder het resultaat. In alle flappen zitten labeltjes die je eruit kunt halen en misschien zelfs een cadeaukaartje in kunt stoppen. Het designpapier is van Maja - Vintage Baby.


Hieronder heb ik het wiegje uitvergroot gefotografeerd. Ik heb kant en lint als hemeltje gebruikt en aan het wiegje hangt een hangertje met een handdoekje.... De ooievaar staat klaar om het baby'tje in de wieg te leggen.



Het kleed op de grond heb ik een doily van Cheery Lynn gebruikt. De bloemen zijn van o.a. Wild Orchid Crafts. 

Prince Edwin komt uit de Princes & Princesses 2012 collectie van Magnolia. De ooievaar komt uit de collectie Special Moments van 2013. 


Hieronder en -boven vind je de zijkanten (buitenkant) van de doos. De snijmallen zijn o.a. van Marianne Design.




Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze babyset en ik kijk uit naar jullie reacties. Voor de patronen verwijs ik jullie graag naar Sandra's Scrapshop.


10 opmerkingen:

  1. Sandra,
    Dat is 1 van de prachtige baby creatie die ik al gezien heb mooi gedaan gewoon weg PRACHTIGGGGG 👏👏👍🏻😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal!! Wat een enorm pronkstuk. Jij hebt echt gouden handen (overigens net als Sandra natuurlijk) Dat ik nog maar vaak iets uit je GOUDEN handen mag aanschouwen. Prachtig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! This is incredible Chantal! It must have taken a long time but so worth it! Hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtig cado is dit geworden zeg! Heel mooi hoe je de patronen gebruikt hebt en gecombineerd. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt waanzinnig, niet gewoon!!! Hoe bedenk je het zo bij elkaar en hoe lang ben je hier wel niet aan bezig geweest!!! Waar haal jij je tijd vandaan....

    CHAPEAU! Echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chantal , wat heb je toch weer iets PRACHTIGS gemaakt !! Ik kijk mijn ogen uit ....
    Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuuuw Chantal wat heb je dit schitterend gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. [url=http://priligyonline-dapoxetine.net/]Dapoxetine[/url] Purchase Doxycycline http://lasixonline-buy.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAuwwwwww zo mooi wat een pronkstuk meis. Mooie kleuren en je details geweldig!!!! De ontvanger van dit zal wel heel blij zijn. Tot laters Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal