Followers

zaterdag 8 november 2014

Happy anniversary Sandra en Erwin!


Hoi lieve volgers!

Vandaag is mijn lieve teammaatje Sandra (Sandra's Scrapshop)12,5 jaar getrouwd met haar Erwin! Op het moment dat dit bericht live op mijn blog komt, zit ik aan een heerlijke high tea die zij organiseren voor een handjevol familie en vrienden. Sandra en Erwin: ook vanaf hier nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig jubileum! Op naar de 25 jaar in alle gezondheid en met geluk! 

Ik hoop dat de oproep die ik samen met de moeder van Sandra heb opgezet zijn vruchten heeft afgeworpen.... In alle stilte hebben wij hobby-, blog-, DT-maatjes en klanten benaderd om vooral voor het bruidspaar mooie kaarten te maken en toe te sturen, zodat de moeder van Sandra deze vandaag aan hen kan overhandigen. Voor mij dus ook best spannend hoeveel kaarten er uiteindelijk aangekomen zijn. Iedereen die heeft meegedaan, wil ik ook nogmaals hartelijk danken!

Maar dan wil ik zelf natuurlijk ook niet achterblijven en heb een op en top roze kaart voor hen gemaakt. Het is per toeval een Criss-cross easel-kaart combinatie geworden. Ik had iets anders in mijn hoofd, maar kwam designpapier te kort en toen kreeg ik de uitnodiging van Sandra waarop de cadeautip een envelopje was.... Nou hoe mooier is het dan om een criss-cross te maken wat lijkt op een envelop!


Het bruidspaartje heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Het papier is van Magnolia.

De randstans is een doohickey van Magnolia, evenals de blaadjesswirls achter de bloemen. De hartenlabel heb ik ook gebruikt en de tekst is al een "oudje" van Marianne Design, maar past zo mooi hierbij! Kant, berken hartjes, doily, lint en natuurlijk bloemen maken mijn kaartje verder af.

Je kunt hierboven en -onder goed zien dat de kaart dus uit de envelop kan en die moet ik natuurlijk nog schrijven voor het bruidspaar.

Nu maar hopen dat zij mijn kaart mooi vinden hihihih. Ik wens iedereen een fijne zaterdag en tot morgen! Dan kom ik weer met een kerst-winterkaartje voor jullie!


3 opmerkingen:

  1. prachtig weer chantal, ik hoop dat mijn kaartje ook is aangekomen , xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Één woord Chantal: prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous creation and such a lovely keepsake, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal