Followers

donderdag 5 juni 2014

(Beach) Bucket by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een laatste projectje laten zien die ik gemaakt heb aan de hand van het nieuwste patroon dat Sandra van Sandra's Scrapshop ontworpen heeft. Het is een 3d Emmer-kaart. Oorspronkelijk is het als een strandemmertje bedacht, maar met deze visthema-uitvoering wil ik je graag laten zien dat je het voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. De kaart is voor mijn schoonvader, omdat hij helemaal gek is op vissen, dus hoe mooier is het dan om zoiets te kunnen geven. En denk vooral eens aan Vaderdag dat al over 2 weken is? Idee geboren toch?



Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Sandra's Scrapshop om te zien hoe het oorspronkelijke idee eruit ziet van Sandra en wat voor mooie uitvoering mijn lieve teammaatje Karin ervan gemaakt heeft en laat je vooral inspireren. Het patroon is in de webshop te koop als pdf-formaat of Studio-snijbestand voor je Silhouette.


Ik heb "echt" water toegevoegd aan de emmer, door waterparels in een zakje te doen en die in de emmer vast te maken. Hiermee komt het 3d-effect nog meer tot zijn recht op je kaart. Je ziet dat Tilda al wat vissen gevangen heeft en nog niet klaar is terwijl ze op de rand van de emmer zit.


Het is een soort Easelkaart (maar dan zonder de easel) en juist door het 3d-effect van de emmer, blijft de kaart rechtop staan. Ik vond het wel leuk om een ander patroon van Sandra te combineren in dit patroon. Herkennen jullie de dennebomen? Die zijn van de Iglo-patroon en heb ik vervolgens weer gebruikt op deze kaart. Ik wilde nl. een bos creëren en Edwin zit heerlijk aan het meer in het bos te vissen. Zijn vriendin Tilda komt ook net aangelopen met haar hengel en mandje om ook te gaan vissen. Het hertje in het bos zit alles vanaf een afstandje ook te bekijken.


Het designpapier is van de nieuwste collectie Magnolia gecombineerd met een oudere collectie (blokjes). Het hekje is een doohickey en ook de nieuwe grassprieten komen uit de laatste collectie van Magnolia. De vissershoed is van Rayer en komt uit de zeecollectie. De bloemen zijn verder van Wild Orchid Crafts.


De vissen zijn stansjes van Joy en ik heb nog wat houten vlinders op het handvat geplakt. Op de foto hierboven zie je het 3d-effect van de gehele kaart goed. Ik heb de stempels ingekleurd met mijn copic markers.

Huid: E13,11,00,000,0000
Wangen: R20,00
Haar: E49,57,43,53,51,50
Haar: E87,Y28,26,Y21,YR30
Blauw: B39,37,34,000
Groen: G29,82,24,20

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens iedereen nog een fijne dag! Zaterdag kom ik terug met een nieuwe kaart. En ik kan je alvast verklappen.... Dit is werkelijk een projectje geweest en vind ik zelf best mooi geworden.... Ben je nieuwsgierig? Kom dan zaterdag weer even kijken.

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat supermooi weer meis, net als je vorige creaties, op en top plaatjes en echte Chantal creaties, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful project. Love the design and all Tildas and Edwins.
    Hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG in hoofdletters Chantal. Dit is geen kaart maar een CREATIE...ik ben er weg van zoals je over alle details nagedacht hebt en vervolgens uitgevoerd. Een top-cadeau voor vaderdag, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous project
    they are having fun
    have a lovely day
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG LEUK WEER cHANTAL. Ik geniet altijd van je creatis, maar daar durf ik me niet aan te wagen. Maar kijken is toch ook gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwwww....wat gaaf Chantal!!!
    Wat een werk is het geweest, maar dan heb je ook iets zooo moois.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi meis!

    Wat een super gaaf project is het weer geworden! Echt Een een cadeau! En wat een goed idee om parels als water te gebruiken. Echt weet een plaatje om naar te kijken!

    Liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie creaties heb je weer gemaakt de een nog mooier dan de ander

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW! Wat een super gaaf project heb je er van gemaakt! Een kaart kan je het eigenlijk niet meer noemen.... Super hoe je al die stempels hebt gecombineerd en een echt 'verhaal' hebt gemaakt. Ik ben er echt helemaal weg van!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww wat een geweldig mooie creatie Chantal

    lieve groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige creatie Chantal. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Chantal, this is fabulous. Love the images and design.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende creatie is dit weer Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig werkje heb je weer gemaakt Chantal! Maar wat een werk ook! Maar heel mooi, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow hij is schitterend. Wat een beauty,daar hebben weer flink wat uurtjes in gezeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal