Followers

zondag 6 april 2014

Spring Memory Box by Sandra's Scrapshop!


Goedemorgen allemaal,

Gisteren heb ik de clubdag van de Magnoliaclub en Cutie Kaarten Vitrine Club gehad. Het was een super gezellige en geslaagde dag! Het project dat wij daar gisteren maakten, was dit schitterende nieuwe patroon van Sandra's Scrapshop: Spring Memory Box! Sandra heeft speciaal voor onze clubs dit patroon ontworpen. Wij zijn daar natuurlijk zeer trots en blij mee en nogmaals een groot dank hiervoor lieve Sandra! Vandaag wil ik jullie dan ook graag het eindresultaat laten zien. Het is een vlinderdoosje waarin je dus een leuk cadeautje kunt stoppen in geval je het aan iemand wil weggeven. Dit is mijn uitwerking geworden.

Kom vooral ook een kijkje nemen op het blog van Sandra's Scrapshop om te zien wat Sandra en Karin hebben gemaakt met dit patroon! Sandra en ik hebben dus gewerkt met het materiaal uit de kit van de clubdag, waardoor wij allebei hetzelfde papier hebben gebruikt, maar toch krijg je met één clubdagkit toch hele mooie en verschillende uitwerkingen.


Het papier dat ik gebruikt heb, komt uit de kit van onze clubdag: Maja Design - Vintage Spring. En de stansen zijn van Magnolia (wolk, hek en sierborder). De kleine wolkjes zijn van Memory Box, evenals de vlinderrand en boom. Het mos/gras komt uit eigen voorraad en verder heb ik de spulletjes gebruik dit ook in de kit van onze clubdag zaten.

Hieronder nog wat foto's van mijn vlinderdoosje vanaf een andere hoek genomen:



Vanaf deze plek wil ik graag nogmaals Sandra bedanken voor dit geweldige patroon dat zij speciaal voor onze clubdag heeft ontworpen! Het is met heel veel enthousiasme ontvangen en de dames vonden het schitterend! Wil je nu zelf ook zo'n vlinderdoosje maken? Vanaf nu is het patroon ook te koop in de winkel van Sandra's Scrapshop! Klik op de link om direct naar haar website te gaan.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag! Ik ga met mijn benen nog omhoog, want ben nog steeds erg moe van gisteren, maar zeeeeeeer voldaan!


16 opmerkingen:

  1. Ik vind dit doosje echt geweldig Chantal!!
    Helemaal top met zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal,nogmaals dank voor de heerlijke dag.
    Je vlinderdoos is in t echie nog mooier (natuurlijk hihi )
    Bij Sandra even gekeken en haar doos is ook erg mooi

    Groeten en een fijne zondag
    Rust nu maar lekker uit !!!!!!
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soooooooooo fantastic Chantal
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat maak je toch altijd prachtige werkstukjes! Kijk ook bij deze mijn ogen weer uit, mijn complimenten hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Having the drive to be involved in venture capital is certainly not common among most individuals. Also, emphasize that you suspect discipline problems will be minimal because your lessons are very interesting and engaging to students. Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dit is echt weer een juweeltje, schitterend, er is zoveel moois te zien, alles zo leuk op elkaar afgestemd, weer een plaatje hoor.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal.
    Prachtige vlinder/doos.In het echt was die nog iets mooier ha ha ha.Bedankt voor de super gezellige dag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwww Chantal
    ik kijk mijn ogen uit, wat is dit mooi zeg, je hebt er een waar kunstwerkje van gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,
    Je vlinderdoos is schitterend , maar dat wist je al.
    Ja het was een super gezellige dag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig vlinder doosje chantal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. STUNNING Chantal!!! What an amazing creation you have here!! Your work is just FABULOUS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. STUNNING Chantal!!! What an amazing creation you have here!! Your work is just FABULOUS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous project Chantal, it is amazing!
    Have a nice week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan er weer heel veel over zeggen maar het is gewoon weer een feestje op je blog. Genieten meid, wat een prachtige creatie! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal