Followers

donderdag 6 maart 2014

Antique Clock by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie de nieuwste Magnolia Ink al gelezen? Hij is weer prachtig he? In deze Magnolia Ink staat weer een geweldig patroon van Sandra's Scrapshop en ook Karin en ik hebben ons laten inspireren door dit geweldige patroon van Sandra. Zij heeft dit patroon in haar webshop Antique Clock genoemd. Toen ik het patroon voor het eerst zag had ik er ook direct een "klok" gevoel bij en wilde voor mijn dochter dan ook deze klok maken. Zij heeft heel veel met klokken en is ook een dametje van de tijd. Het is een kaart geworden, maar mijn idee was om er ook hout achter te (laten) zagen en er een echte klok van te maken, maar dat ontbrak mij helaas door mijn operatie aan tijd. Maar mijn dochter is nu al helemaal happy met haar roze klokkaart en staat al te pronken op haar kamer.

Het patroon is supergoed uit te knippen of te snijden en je kunt er dus alle kanten mee uit. Ik heb het dit keer bewust op het originele patroon gelaten. Vervolgens heb ik heerlijk veel Magnolia spulletjes gebruikt!

Gebruikte materialen:
Stempels: Tilda with floating hearts en Teddybear Love (Prince and Princess collectie 2012)
Papier: Magnolia
Snijmallen: Lovely fence - Magnolia, Swirl - Magnolia, Clouds-Memory Box, klimop - Marianne Design, klok - Tim Holtz
Diversen: bloemen Wild Orchid Crafts, vlinder Martha Stewart (klei), kant, parels, berken ster (Live and Love Crafts), kleihartje.




Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Sandra's Scrapshop om daar (nogmaals) de schitterende uitwerking van Sandra te bewonderen en natuurlijk die van mijn teammaatje Karin. Ze zijn allemaal weer zo anders met één patroon. Heb je de INK? Dan kun je het patroon daaruit halen en anders kun je het ook kopen in de webshop van Sandra's Scrapshop. We zijn benieuwd naar jullie uitwerkingen!


10 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi geworden Chantal, zulke lieve kleuren en leuke stempels en prachtig gekleurd ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, prachtig weer, knuf, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Chantal, ik begrijp goed dat je dochter er superblij mee is!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal,
    Wat prachtig project is dat weer. Ook jouw versie vind ik ontzettend mooi.Geen wonder dat je dochter daar blij mee is.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat is dit mooi gemaakt zeg, zo lief en zoveel mooie details, je dochter boft maar met zo'n handige creatieve moeder.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem práchtig geworden Chantal en zo lief met die schattige Magnoliaatjes erop. Je dochter is een bofbips met zo'n creatieve mama. Zo'n mooie klok heeft geen enkel ander meisje op haar kamer...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another stunning design Chantal. Love the clock face and beautiful images.
    Hugs Sharon.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer supermooi meis, Prachtig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal