Followers

donderdag 16 januari 2014

Birthday Present - New template by Sandra's Scrapshop!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een nieuw patroon laten zien die Sandra van Sandra's Scrapshop heeft ontworden. Het is werkelijk een schitterend patroon van een cadeautje waar je goed mee uit de voeten kunt en ook gewoon te versturen is in een envelop! Kom vooral een kijkje nemen op ons blog van Sandra's Scrapshop om te zien wat voor moois Sandra zelf en uiteraard mijn teamie Karin ervan gemaakt hebben. Je kan ook op hun namen klikken door naar hun persoonlijke blog te gaan en daar de beschrijving en toelichting te lezen.


Ik heb besloten dit cadeautje te geven aan mijn ouders die zaterdag 40 jaar getrouwd zijn en hiermee is het dus mogelijk om het niet alleen voor verjaardag te gebruiken, maar ook voor huwelijk, geboorte, etc. etc. Mogelijkheden te over! Hierboven zie je de twee foto's zoals je het cadeautje kunt geven aan de gelukkige(n).


Hierboven en -onder zie je dat de deksel van het cadeau eraf gehaald kan worden om uiteindelijk ook het cadeautje te kunnen openen... De strik zit bevestigd op de deksel. Wat zou er toch in zitten in het cadeautje???


Tadaaaaa Uit het cadeautje komt uiteindelijk een soort framekaart (kaart met diepte) en die is weer geplakt op een vierkante enkele kaart voor extra versteviging. Ik heb het "echte" cadeau nog niet in deze framekaart gedaan, want als mijn ouders toevallig mijn blog lezen, is de verrassing eraf... Als je mijn cadeau goed bekijkt, heb ik wel een kleine hint erop gedaan voor mijn ouders hihihih.

Ik heb de binnenkant van het frame met kant versierd en een kralenlint. Uiteraard kunnen de harten niet ontbreken en natuurlijk het bruidspaartje van Magnolia uit de collectie Special Moments 2013.


Hierboven zie je alle onderdelen van het totale patroon dat je dus kunt kopen bij Sandra's Scrapshop. Zij heeft zoals altijd een Silhouette-snijbestand, maar ook een pdf-bestand zodat je het zelf kunt uitknippen.


Nu maar hopen dat mijn ouders het ook mooi vinden hahaha. 

Ik heb voor dit cadeau de volgende materialen gebruikt:
Papier: creme cardstock, Pion for Mother designpapier
Stempels: Bruidspaartje - Special Moments 2013, Heartbanner Wedding collection 2010
Snijmallen: harten van Marianne Design
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft en Kort and Godt, berken hartjes en kleihartjes (via Live and Love Crafts), kant uit eigen voorraad, bedel sleutel en Big Ben, parellint en parelsprieten, hartenparelsteentjes.  De afbeeldingen heb ik ingekleurd met mijn copic markers. 

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000, R20,00
Haar: E49,57,55,53,51,50 (Tilda), E55,53,51,50 (Edwin)
Harten en smoking: BV31,20, N0
Bruidsjurk: C3,1,00 blender 0
Bloemen: V95,BV20, N0
Schoenen: W7,5,3
Bladeren: BG96,93,90
Banner: E42,41,40

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wens iedereen nog een fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. PRACHTIG!! Echt een plaatje heb je er weer van gemaakt Chantal!!
    Alvast van harte gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijk van je ouders! Ze zullen heel erg blij zijn met dit mooie doosje en cadeau!!
    Dank je wel weer hoor!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Chantal in één woord schitterend!!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Supermooi Chantal.
    Alvast gefeliciteerd met de 40e trouwdag van je ouders :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie is dit Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je dat mooi gemaakt Chantal!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW! Wat schitterend!!! Zo mooi gemaakt en helemaal in thema - stijl. Super, super, super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat ziet dit cadeautje er geweldig uit. Zo mooi met zo veel leuke details. Ik ben er even goed voor gaat zitten. Echt SCHITTEREND!!!!!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Chantal...wat is dit mooi zeg! Echt gaaf! Je ouders zullen dit heel mooi vinden. Alvast proficiat meis!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Chantal, leuk patroon!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely stunning Chantal, I love the new template and your creation showcased it beautifully, The paper choice and soft muted colours are gorgeous
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Chantal, this is such a work of art. Beautiful papers and design. Love it.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW!!!
    It's amazing creation, Chantal.
    Love every details that you used, your flowers, the Tilda and Edwin, and your pretty lace.

    Hugs,
    Dian Ratna.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW Chantal. Ik ben er even helemaal stil van......wat gaaf en moooooiiiii!!Een geweldige template van Sandra zeg!! En jij hebt er iets helemaal schitterends van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal