Followers

donderdag 30 januari 2014

Birds.....


Goedemorgen allemaal,

Wat is het toch koud hè? De gevoelstemperatuur hier in Alkmaar is bijna -10! Het is ook hollen en stilstaan in dit land hahahah. Maar met deze nieuwe kaart hoop ik jullie toch een beetje warmte te geven. Het is een trouwkaart (of voor een trouwjubileum) en ik heb hiervoor het prachtige nieuwe patroon van de vogels van Sandra's Scrapshop gebruikt. 


Officieel betreft het nieuwe patroon van Sandra een vogel-easelkaart, alleen ik heb van dit patroon alleen de vogels gebruikt en deze verkleind naar ± 10 cm en vier keer uitgesneden. Twee hiervan zijn in spiegelbeeld gesneden. Mocht je nieuwsgierig zijn naar het patroon van de Easelkaart, neem dan vooral een kijkje op de website van Sandra's Scrapshop, want mijn DT-teamie Karin heeft er een easelkaart van gemaakt. Het patroon is vanaf nu te koop!

Ik kwam op het idee om de vogels zo te gebruiken, omdat je vaak op afbeeldingen duiven ziet die de ringen komen brengen aan een lintje. Ik heb daarom in de bekken van de vogels het parellint bevestigd en de vogels houden gezamenlijk het hart in het midden vast.

In het midden van de kaart heb ik het boek van Marianne Design gebruikt, al zijnde het trouwboekje en daarop ook nog twee kleine (houten) duifjes geplakt. Tilda en Edwin heb ik ingekleurd met mijn copic markers. 

Gebruikte materialen:
Stempels: Edwin with hat (Fortune collectie 2009), Romantic Tilda (Wedding collectie 2010)
Papier: Pion - Studio of memories
Snijmallen: Cheery lynn swirl, Go Kreate mallen, Marianne design boek
Diversen: lint, kant uit eigen voorraad, splitpen, harten, parellint, paperclip love, doily, gehaakte doily's, bloemen Wild Orchid craft, tekst Love Forever, crackle paint.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en nogmaals: bezoek vooral de blogs van Sandra's Scrapshop en Karin om ook de andere creaties met dit schitterende patroon te bewonderen.


12 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje hoor Chantal!!
    Heel erg leuk dat je er deze draai aan hebt gegeven! Zo zie je maar wat je met dezelfde basis allemaal kunt maken!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw chantal wat een super prachtige trouwkaart met deze vogels er bij en mooie details

    het is echt een plaatje geworden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat het je er weer een super mooie creatie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!!Mooi de vogeltjes.Werkelijk een schitterende kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww toppertje weer Chantal

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Chantal!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Chantal!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning work Chantal, what a perfectly lovely keepsake, nicely done my friend, love the new template
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat gaaf weer Chantal, ik kijk mijn oogjes weer uit, zoveel gave details.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal