Followers

vrijdag 18 oktober 2013

Last Christmas... - Ornament card by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een nieuwe kaart laten zien met wederom een schitterend nieuw patroon van Sandra's Scrapsels die ze vanaf nu ook te koop heeft in haar webshop Sandra's Scrapshop: Ornament kaart! Sandra heeft een deze ontworpen die oorspronkelijk als een hanger in een kaart hangt. Ik heb mijn gedachten ook over het patroon laten gaan en ik vond het juist leuk om er een andere kaartvorm mee te maken en heb er een zgn. Z-vorm kaart van gemaakt en het ornament als "masterpiece" terug laten komen. Zo zie je maar weer hoeveel kanten je uit kunt gaan met één patroon.

Ook Sandra zelf en natuurlijk mijn andere teammaatje Karin hebben voorbeelden gemaakt met dit patroon en kom daarom vooral een kijkje nemen op hun eigen blogs, door op hun namen te klikken hierboven. Ze hebben werkelijk prachtige creaties met dit patroon gemaakt!!

Maar voordat ik mijn kaart verder ga toelichten, wil ik jullie nog even een foto laten zien die vorige week genomen is tijdens onze allereerste DT-dag! (v.l.n.r. Chantal, Sandra, Karin). We hebben 's ochtends een start gemaakt met een kerstlaars die later nog op ons blog te bewonderen zal zijn en 's middags heeft Sandra ons getrakteerd op een heerlijke High Tea. We hebben wat afgelachen die dag. Nogmaals Karin: bedankt voor je gastvrijheid en je idee voor onze freubelochtend en Sandra voor de High-tea! Het was een super dag!


Dan nu over naar mijn kaart hahaha. De bovenste foto laat zien hoe mijn kaart dichtgevouwen is. Hieronder zie je al dat de kaart een stukje meer open gaat.


Als je de kaart eenmaal neerzet in de Z-vorm ziet er als hieronder uit. De eerste ornament klapt naar blijft als het ware staan, terwijl de kaart naar buiten wordt gezet en je ziet ook gelijk al de tweede ornament tevoorschijn komen.



Aan de binnenkant en achterzijde van het eerste ornament heb ik de Magnolia tekst "Last Christmas" met witte embossingpoeder gedaan en snowtex rondom de randen verwerkt. 
Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers en heb de volgende kleurnummers gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E57,55,53,51,50
Blauw: C3, BG72, B91, 52, BG000
Wit: C3, 1, 00

Het papier is van een oudere lijn Magnolia. 
Hierboven nog even een close-up van een van de schitterende ornamenten die Sandra heeft ontworpen.

Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Sandra's Scrapshop wat Sandra en Karin hebben gemaakt en hopelijk hebben wij jullie geïnspireerd met onze uitwerkingen om er zelf ook mee aan de slag te gaan!

22 opmerkingen:

  1. Wat een plaaaaatje Chantal!!! En dan dat lichte blauw... echt zo mooi geheel weer :D

    Ik heb ons uitje ook als super ervaren en graag gedaan meis ;p

    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooow wat een plaatje weer Chantal!! Het is zo leuk om te zien dat jullie er allebei een andere 'twist' aan gegeven hebben!! Heel erg mooi is deze winterse Z-shape vol met sneeuweffecten! Love it!!

    Leuke foto met mijn platte haar hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,heel mooi Chantal !!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een topper van een kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal wat een schitterende kaart is dit geworden zeg , Prachtig. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Prachtige kleuren en wat origineel met die ornamenten.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat beeldschoon Chantal ik had dat poppetje ook gekleurd en wist niet wat ik er mee moest maar dit is een top oplossing hij is echt schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Chantal, dit is wel een hele mooie kerstkaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    Wat een schitterende kerstkaart en die kleur blauw is ook al zo mooi. Echt weer een kunstwerkje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Chantal, wat een ontzettend leuk modelletje!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Werkelijk een prachtige kaart Chantal en wat heerlijk dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben, dat zijn toch de krentjes in de pap he...? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat mooi gemaakt chantal

    met dit ornament

    dan past deze magnolia er heel mooi bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Chantal. Helemaal in mijn favoriet kleuren.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Another beauty here Chantal, I love the template and the paper is gorgeous, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwwwww wat een mooie kleuren en super gemaakt, leuk zo'n ornament op je kaart. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt mooi gemaakt zeg.
    De kleurcombinaties zijn ook goed gekozen. Past ook bij de wintertijd die er nu aan komt.

    Groetjes, Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful idea - stunning winter-card !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal