Followers

vrijdag 11 oktober 2013

3d Star template by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Terwijl jullie dit lezen, ben ik heeeeeeel druk vandaag... Ik ga 's ochtends naar de boekwinkel voor kinderboekenweek met mijn dochter en haar school en vanmiddag naar de Mickey Road Show in het Rai Theater met mijn moeder en dochter. Mijn dochter kijkt hier zooooooo naar uit! Maar genoeg over mijn dagindeling hihihi... ik wil jullie nl. graag een nieuwe kaart laten zien met wederom een schitterend nieuw patroon van Sandra's Scrapsels die ze vanaf nu ook te koop heeft in haar webshop Sandra's Scrapshop: 3d-ster patroon!

Ook Sandra zelf en natuurlijk mijn andere teammie Karin hebben voorbeelden gemaakt met dit patroon en kom daarom vooral een kijkje nemen op hun eigen blogs, door op hun namen te klikken hierboven. Ze hebben werkelijk prachtige creaties met dit patroon gemaakt!!


Ik heb ervoor gekozen om het patroon op een kaart te verwerken. Het is een 15x15 kaart en ik heb een ster uitgesneden (je kunt hem ook gewoon uitknippen). Daarna heb ik de 3d-gedeelte ook uitgesneden en deze op de platte ster geplakt. Zoals je hierboven kunt zien, is het echt 3d, want hij heeft een mooie diepte!

Het papier is van een oudere lijn van Maja Design - Minna Vänner Paula (gekocht bij Creashop Duymelot) en juist omdat ik er een kerstkaart van gemaakt heb met engeltjes en ook op dit papier komen die engeltjes terug. De Magnolia stempels zijn van de Nativity collectie 2012. Het engeltje bovenin heb ik bij Live and Love Crafts gekocht en het Engeltje linksonderin heb ik bij 't Scrapateljeetje in Anna Paulowna vandaan. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en Live and Love Carfts en de houten sterretjes komen bij de Xenos vandaan.

Tilda heb ik gekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende nummers gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E57,55,53,51,50
Jurk/groen: G40, YG000
Bruin: E27,25,23,21

Ik ben benieuwd naar jullie reactie op mijn 3d sterkaart en ik zou het nog leuker vinden om te zien wat voor moois jullie maken met dit patroon! Je kan zoveel kanten uit met één patroon nl. Verder wens ik iedereen een fijn weekend!


28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal en wat is die ster mooi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh WOW!! Chantal!! Wat een mooie variatie heb je ervan gemaakt zeg! Prachtig die warme kleuren! Super gaaf!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerst kaart.
    Echt prachtig gemaakt.

    Veel liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je kaart al voorbij zien komen en vind hem werkelijk schitterend gemaakt. Drukke maar leuke dag voor de boeg dus, veel plezier.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerk Chantal een plaatje en wat een mooie diepte schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuuuw Chantal echt een schitterende kaart.Heel mooi zo met de ster in 3D.Was ook even op de andere blogs gaan kijken die zijn ook schitterend.en ik las dat jullie morgen een gezellige dag met jullie 3 hebben.Veel plezier morgen.groetjes Margo.ooooo vergeet ik nog te zeggen vanmiddag een gezellige dames middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat heb je dit super mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very original and beautiful, Chantal! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,deze is ook al zo mooi. Ik heb net zitten "smullen" bij Karin,maar deze uitwerking van het patroon is ook al zo mooi...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende kaart, Chantal.
    Prachtig die kleuren ook.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beeldschone kaart,super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kerstkaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW!!! This is stunning! Such a wonderful design and gorgeous detailing.
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is weer een echt kunstwerkje Chantal. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Chantal!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chantal, elke keer verrast je me met weer een mooie kaart of creatie. Super is ook weer deze. Schitterend mooie ster patroon en zooooooo mooi gemaakt en wat een prachtige kleuren. Super meis. Ik denk dat ik binnekort maar eens naar het winkeltje moet voor de hele mooie details. Fijn weekend,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige, schitterende wonderschone kaart, Wauww. gr wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er gaaf uit Chantal!
    Mooi met het 3D effect.
    Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad bij Disney, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart !! Met een heel erg mooi patroon .... En wat een mooie kleuren heb je gebruikt. En je hebt er weer eentje af voor de voorraad ! FIJN WEEKEND ! En goed meezingen he as. zondag bij K3 .... XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow She just Pops! Just Totally Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een super mooie star kaart heb je gemaakt chantal

    beautiful


    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie kaart is dit!

    Prachtig, ik blijf kijken zoals altijd naar jouw creaties....

    Heel mooi gemaakt!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hebben dat patroon!! :) je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt Chantal, echt helemaal geweldig!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart Chantal, heel mooi gedaan zo met die ster. En mooie kleuren gebruikt

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart en mooie kleuren combinatie. Sandra heeft er een klant bij hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauwww wat een super mooi kaartje Chantal,geweldig zo met die ster

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal