Followers

zaterdag 26 mei 2012

The Sketchy Challenge #24


Goeiemorgen allemaal,

Is het bij jullie ook nog steeds zo warm? Die warmte gaat zo moeilijk ons huis uit.... Ik houd mij dus maar een beetje rustig en....jaaaaaa, ik leef nog hoor hi hi, maar op kaartengebied is het wellicht op het world wide web wat stilletjes geweest, maar schijn bedriegt.... Ik ben heel druk geweest met een groot aantal kaarten te maken, maar deze zijn voor allerlei opdrachten die ik daarom nog niet kan laten zien op mijn blog. Maar vanaf vandaag zal er geregeld weer een blogbericht komen hoor met mijn kaartjes, dus gaat er maar heerlijk voor zitten (LOL).

Is it still hot by you as well? This warmth is not going out of my house... I will keep myself at ease and.... yessssss, I am still alive (LOL), but it has been a little quiet with cards on the world wide web for me, but....looks can be deceiving... I was very busy with making cards, but all my projects are assignments so that is why I cannot show you them yet... But as from today I will show you some new projects of mine on a regular basis.

Vandaag start er een nieuwe uitdaging bij The Sketchy Challenge en deze keer is het Jane's sketch en hieronder zie je haar prachtige sketch. Je hoeft niet persé een ronde kaart te maken en je mag deze dus ook op een vierkant plaatsen en dat is ook wat ik heb gedaan... Ik heb er een soort easelkaart van gemaakt.

There is a new challenge over at The Sketchy Challenge and this time it's Jane's turn and this is what she has made! Is it great or not?
Kom gezellig even kijken bij The Sketchy Challenge wat ook de andere DT-leden hebben gemaakt n.a.v. deze prachtige sketch!
Come and see The Sketchy Challenge what the other DT-members have made of this lovely sketch!



Gebruikte materialen/used materials:
Paper: Bazzill cardstock & Magnolia design paper Summer Memories collection
Stamp: Magnolia Tilda with uanchor (Summer Memories collection), text stamp Wild Rose Studio & LOTV
Dies: Magnolia swirl, Marianne Design Doily, Nestabilitie circles & scalop circles
Embellies: lace, ribbon, pearls, pearlepen, charm of an uanchor and a boat, wound mesh, Wild Orchid craft flowers, shells, rope
Ink: distress ink Walnut Stain, copic markers (close-up with copic numbers below)




Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en alvast een fijn Pinksterweekend gewenst!
I am curious what you all think about this card and I wish you a all a happy weekend of Whitsun!


29 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    ik heb je idd. gemist in blogland! Maar ik ben benieuwd wat je allemaal gefreubeld hebt! Deze kaart is super, en wat een kleuren! Heel mooi.
    Fijn pinksterweekend, lieve groetjes,
    Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetieeeeeeeee en heerlijk zomers het is een prachtkaart Chantal en het is IDD warm veel te warm voor te freubelen hhahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke kaart chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    Wat een super mooie kaart.
    Prachtige details zoals de schelpen'.
    Tilda is mooi gekleurd.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW ! Dat was het wachten wel waard.... Wat een prachtige kaart is dit. Mooi gebruik van kleuren en embelli's. Lekker veel te zien op je kaart ; houd ik wel van. Tilda heb je supers ingekleurd. Fijn weekend. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Chantal, mooie kleuren en heel veel leuke details!!
    Fijn weekend, groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Chantal, card is stunning, love all details you added, the shells are giving fab touch to the card. And of course Tilda is so cute and fab coloured. Hugs, Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Chantal,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutly fantastic, it's a so gorgeous card! Thanks for playing with us at SFC.
    XOXO Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is alvast heel mooi, ik kan niet wachten om de anderen te zien. Mijn productie staat nu even op een laag pitje i.v.m. het mooie weer. Laten we er maar van genieten, het regent hier zo weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    Je kaart is weer supergaaf! Zo leuk met al die schelpjes! En gefeliciteerd hé met je DT lid voor het Copic Marker Benelux blog. Gezellig dat je er ook bij bent!!
    Fijn pinksterweekend!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal!
    Wauw wat een mooie kaart heb jij gemaakt, echt super!
    Ik ga zo even verder neuzen op je blog maar eerst:
    Van harte gefeliciteerd met je DT-schap voor het copic benelux blog :)))) we gaan elkaar ongetwijfeld vaker spreken ;)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk kaartje, Chantal.
    Mooie kleuren.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto heb.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben nu al aagje Chantal wat voor moois je aan ons tonen zult. Dit is weer een echt toppertje van je. Zo leuk gemaakt in het maritiem thema. Keigaaf weer. Heel fijn weekend meis. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart. Zo mooi ingekleurd met heel mooie kleuren.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohh wat een geweldig gaaf kaartje weer, super zeg!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!
    Fijn pinksterweekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is ie keigaaf Chantal, vind hem schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal, wauwwww wat een geweldige mooie easelkaart heb je gemaakt.Wat een mooie kleuren en je schelpen doen het erg leuk op je kaart.Een hele fijne avond en tot morgen.! Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh die is weer super duper geworden!! Helemaal TOP!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw...Chantal, wat een supermooi kaartje is dit! Schitterend!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, een schitterend pronkstukje!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuk kaartje Chantal. Leuk met die schelpjes. En het modelletje vind ik ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, heel mooie kleuren en die schelpjes heel erg leuk.
    Super kaartje. Groetjes en prettig pinksterweekend.Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een originele uitwerking van de opdracht Chantal!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful creation sweetie, looks fabulous, thank you for joining us at WOC this time ♥ Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal super Chantal.
    Geweldige details!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart weer Chantal! Zoveel mooie dingen zie ik weer op deze beauty. Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bij het kijken naar deze mooie maritieme kaart voel ik meteen een heerlijk briesje opsteken! Wat is hij geweldig mooi!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal