Followers

zondag 1 april 2012

Shaped Easel Card - Happy Birthday


Hoi allemaal,

Welkom weer op mijn blog en gezellig dat je weer langskomt! Vandaag show ik jullie mijn shape Easelkaart. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Margreet die gisteren 40 jaar geworden was. Ze heeft de kaart ondertussen ontvangen, dus kan ik jullie de kaart nu ook laten zien. Deze kaart is ook ter inspiratie voor de leden van de Magnoliaclub - wedstrijd april Easelkaart en thema celebration.

Welcome again on my blog and how nice to see you again! Today I show you my shaped Easel card. This card is made for my friend Margreet who became 40 yesterday. She received my card already, so now I can show you my card as well. This card is also to inspire the members of the Magnoliaclub - challenge april Easel card with the theme celebration.


Challenges:
Wild Orchid Challenge - Bingo
GE-WE Hobbychallenge - alles behalve vierkant
Saturday Challenge - A shaped card
Simply Magnolia - Dies, punches & ribbon

Ingrediƫnten van mijn kaart / Ingredients of my card
Dies: Nestabilities Labels, circles & scalop circles, Magnolia swirl, Tim Holtz Typeset
Punches: Nellie Snellen butterflies mini
Paper: Bazzill cardstock & Memorybox Designpaper Minuet Collection
Stamps: Magnolia Tilda with Teddybear from Sweet Princes & Princess collection, Text stamp Nicole Verkooijen
Embellies: flowers and leaves of Wild Orchid Craft, pearls, brads, ribbon, charm
Colour: distress inkt Walnut Stain, copic markers


Ik kijk zoals uit weer uit naar jullie reacties! Ik vind het altijd fijn om deze te lezen.

I am looking forward to your reactions and I love reading them always!

24 opmerkingen:

  1. Oh wat is ie sweet Chantal, wauwie echt gaaf! Mooie kleuren ook.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een supergave easelkaart gemaakt! Ziet er weer schitterend uit!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje van een kaart is dit geworden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Chantal!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is geweldig leuk ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zeg Chantal jij gaat snel, alweer zo'n beauty!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Chantal, ik vind een easelkaart altijd zo mooi, en die van jou ziet er weer prachtig uit.
    Leuk dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is weer een prachtige kaart,super.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gorgeous shaping and lovely colours thanks you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx
    ps I have some new candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gossie Chantal,wat super gaaf.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    Prachtige Easelkaart!! Mooie kleuren!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal, het is weer een bjoetie hoor ! Leuk modelletje en schitterend ingekleurd. Fijne zondag. Liefs, xxx, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje zeg, heel lief!!! Vind dat zo'n lief stempeltje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wauwwww Chantal
    wat een waanzinnig mooi en lief kaartje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meid wat een hele mooie easelkaart,prachtige kleuren en zo mooi kloppend allemaal. Super .!!!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer helemaal super Chantal! Alles klopt weer bij dit easel kaartje...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beau­ti­ful piece of art! Thanks for join­ing our bingo chal­lenge at WOC, but I'm sorry to let you know that you've entered one too many challenges to be eglible to win our price! Hope to see you at our next challenge though :)
    Hugs, Lena Katrine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beautiful card love the colour conbo and fab easel shape thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey meis, tja wat moet ik hier nog over zeggen he *zwijmel zwijmel* het is en blijft een schitterend kaartje en je weet ook precies weer de juiste kleuren te gebruiken zodat t perfect bij t papier past. Ik ben er daarom ook zo blij mee dat deze prachtkaart hier om mijn kast staat te pronken....
    Dikke knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card - such a sweet image!
    Thanks for playing at the Secret Crafter Saturday Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So pretty. Thank you for joining in at Secret Crafter Saturday Challenge. Linda x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal