Followers

vrijdag 9 december 2011

'n Tweeling!!


Hi allemaal,

Allereerst alvast heel erg bedankt voor alle lieve reacties op mijn boekkaart! Zo overweldigend!!! Daarnaast wilde ik jullie ook graag vertellen dat ik met deze zelfde boekkaart inde top 3 ben geëindigd bij Magnolia Mania. Ik ben dus super trots!

En nu naar mijn kaartje van vanavond. Onze vriendin heeft na een zeer zware zwangerschap een tweeling gekregen en nog wel een koningsgezin, want het is een jongetje en meisje. Het was maar 33 weken bij geboorte, maar het gaat nog steeds erg goed met de kleine binken. Ik wilde juist voor hen iets heel speciaals maken en uiteindelijk is het een drievoudige easelkaart geworden. Ik ben geïnspireerd door het voorbeeld van mijn hobbymaatje Marga die zo'n kaart in het laatste Hobbyjournaal (81) heeft gepubliceerd. Ik ben alleen zo eigenwijs geweest (en daarmee ook heel veeeeeeel tijd met uitrekenen) om de kaart groter te maken. Uiteindelijk kom je op een kaart van 13 bij 13.

Met deze kaart doe ik graag mee aan de volgende challenges:
Wild Orchid Challenge - Easelcard
Stampavie and more - Easelcard

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock
My Minds Eye design papier Happier
Nestabilities circles & scalop circles
Hanglar & Stanglar stempels
Tim Holtz labelstansjes & letters typelette
Wild Orchid Craft bloemen & roosjes
bedeltjes, parelpen, lint, knoopjes scrappersflos
Tekststempels Marianne design & Vivadecor, distress inkt walnut stain
copic markers en voor de nummers heb ik weer een close-up gemaakt van de binkies:



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn easelkaart vinden! En tot de volgende keer weer! Ik ga dit weekend flink klussen, want volgende week worden onze trappen gerenoveerd en wij moeten nog het e.e.a. voorbewerken.... Ik kom zeker nog terug met andere kaartjes!

Lieve groetjes, Chantal

23 opmerkingen:

  1. What a darling Haenglar card....love this duo!
    Beautiful style and coloring!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart, leuke stempels heb je hiervoor gebruikt. Ook je vorige boekkaart is echt prachtig... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is dit geworden. En ja, de stempels van Hanglar Stanglar blijven leuk.

    Succes met klussen.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Chantal wat weer een schitterende creatie heb je ervan gemaakt en ook zo gaaf ingekleurd weer!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beatyyyyyyyyyyyyy Chantal zo mooi gemaakt en zo leuk voor een tweeling een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeetje Chantal, hoe mooi !
    Die kaart is mij ook opgevallen in het HJ. Jij hebt dat schitterend gedaan !
    Proficiat ook met je plaats in de top 3, maar ja dat is dik verdiend hoor !
    Succes ook met het klussen dit weekend !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zag hem bij CM jee wat is die gaaffffffffffff en wat een geweldig leuk model zeg ben meteen volger geworden bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zal ze vast en zeker erg blij mee zijn.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke duokaart chantal, erg leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superkaart Chantal, geweldig hoe je deze gemaakt hebt. Dit gaan de ontvangers vast heel erg leuk vinden.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwww Chantal
    Wat een geweldig mooi kaartje!!!!
    super leuk gedaan dat extra stukje in het midden

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart chantal, een tweeling wat leuk, over een paar jaar komen ze zo naar je toe fietsen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig!!! wat een prachtige kaart Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantlal,
    Wat een prachtige easelcard!! Echt gaaf!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal ,wat een schitterende drie dubbele easelkaartje heb je gemaakt. En zooooooo mooi ingekleurd meid.!! Prachtig, hier zullen de ouders wel heel blij mee zijn. Lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van de top 3 ! En als je het mij vraagt zeer weldverdiend. En nu dan dit prachtstuk, jeetje, wat is dat onwijs mooi zeg !! Zo apart en zo gaafffff !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. It's a very good idea - also have you the girl and boy from hÄnglar perfect coloured !
    Greetings
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It's a very good idea - also have you the girl and boy from hÄnglar perfect coloured !
    Greetings
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Chantal.......wat een schitterende kaart!
    erg leuk om zoiets voor een tweeling te maken! super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal
    Wat een supergave kaart heb je weer gemaakt.
    En ook alweer gefeliciteerd met je derde plaats.
    Verder een prettig klusweekend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend gave easelcard voor een tweeling!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely STUNNING!!!! I totally love your creation.... it's amazing!!
    Thanks for joining us at Stampavie & More challenge.
    Hugs, Giò

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal