Followers

donderdag 22 december 2011

Mijn laatste kerstkaarten???

Card no. 1

Hi allemaal!

Het is even weer wat stiller geweest op mijn blog na mijn laatste explosie van kaarten. Het was nogal erg druk dit weekend en ook maandag zijn de mannen nog met onze trap bezig geweest! Afgelopen zaterdag had ik ook weer eens examen en ja.... ik ben weer geslaagd! Ik heb dus nog niet veel gefreubeld. Maar omdat mijn hobbymaatje nu haar kerstkaart heeft gekregen van mij, kan ik de kaart nu wel online zetten. Ook heb ik mijn kaart af voor Simply Magnolia - Gast designer, maar die blijft natuurlijk nog even een verrassing totdat de nieuwe challenge van start gaat!

Kaart nummer 1 (card no. 1) wil ik graag laten meedoen aan de volgende challenges:
Allways something creative - challenge Frohe Weihnachten
Wild Orchid Craft Challenge - Christmas friendship
Stampavie & more - challenge red

De bovenste kaart is dus een kerstkaart voor mijn vriendin en de onderste kaart heb ik gemaakt van de "leftovers" qua papier. Ik heb de kaarten gemaakt met een blokje van My minds eye Father Christmas.

Card 2

Kaart nr. (card no. 2) wil ik graag laten meedoen aan de volgende challenges:
Papertake weekly - challenge Last Christmas
Paperplay challenges - challenge Christmas

Ik wil graag meedoen aan een aantal challenges met deze kaarten, maar omdat ik nu niet thuis ben en dus het overzicht hiervan niet bij mij heb, plaats ik die later er even bij vandaag.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartjes vinden!

Lieve groetjes, Chantal

21 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei weer helemaal super Chantal, echt gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mooie kerstkleuren.En zooooo mooi ingekleurd. Lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdjes Chantal!!
    Schattig ;-). Ik zag dat ik al 48x bij je langs geweest ben, hihi. Het is ook zoooo leuk om even te kijken. Dus tot de volgende keer maar weer!!

    Liefsssssssss,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    Gefeliciteerd met het behaalde examen.
    En je ;laatste kerstkaarten; zijn weer erg mooi.
    Je vriendin zal er blij mee zijn,denk ik.
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards...absolutely stunning!!! Love all the layers and details and, of course, your magnificent coloring!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal gefeliciteerd met je behaalde excamen en je kaarten zien er weer super mooi uit plaatjesssssss
    wens je hele fijne dagen meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn weer helemaal supersss!!
    Gefeliciteerd met je behaalde examen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zijn prachtig Chantal, en ik ben benieuwd wat voor verrassing je in petto hebt. Gefelciteeerd ook nog...Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan CHantal.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze weer schitterend Chantal!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een supergave kaartjes heb je gemaakt Chantal, ik ben blij dat ik tussen deze niet hoef te kiezen ! Het zijn weer prachtstukkies ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal,
    Proficiat met je geslaagde examen. Je kaarten zijn weer super !!!!!
    Ik hoop de titel hierboven dat die alleen maar geldig is voor dit jaar en dat ik nog heel veel kerstkaarten bij jou kan komen bewonderen !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal
    wat een super mooie kaartjes zijn dit weer en dan te bedenken dat je voorheen nooit kerst kaarten maakte;) Gefeliciteerd met je behaalde examen!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAt een prachtige kaartjes allebei!!!
    Weer geslaagd: van harte gefeliciteerd!!! Moet je nog vaak examen doen?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het behalen van je examen.

    Je kaarten zijn super geworden. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je behaalde diploma! Je kerstkaarten mogen er weer zijn hoor, ze zien er weer geweldig uit.Je hebt weer hele mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaarten!
    Allebei echt prachtig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Merry Christmas, thank you for joining us at Papertake Weekly. I'm sorry my comment is late but I wanted to say that I love your cards. Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met het goede resultaat van je examen!!!

    Je kaartjes zijn weer prachtig!!!

    Ik wens jou en je dierbaren prettige eindejaarsfeesten en een gezond 2012!!!

    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a wonderful creation, love the way you have colored the beauty Tilda. Thanks for sharing with us at ASC.

    xoxo Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal